Ingezonden persbericht
G+J Uitgevers en JAN samen verder
G+J Uitgevers heeft het aandeel in JAN en JANtje overgenomen van de Telegraaf Tijdschriften Groep. Hiermee heeft G+J Uitgevers wederom een kwaliteitstitel aan haar portfolio toegevoegd. G+J geeft o.a. de bladen Glamour, Quest, National Geographic en National Geographic Traveler uit.
JAN werd in 2005 opgericht naar een idee van Marie Nanette Schaepman. In vier jaar tijd is JAN uitgegroeid tot een van de succesvolste bladen in het vrouwen dertigplus-segment.
JAN zal haar stand alone-positie behouden met een eigen marketing- en salesafdeling en blijft gehuisvest op de huidige locatie in het centrum van Amsterdam.
Beide partijen zijn zeer verheugd met de nieuwe samenwerking.
Eric Blok, CEO G+J Uitgevers: 'G+J Uitgevers is een groeiende uitgeverij in Nederland, met een groot geloof in sterke merken en kwaliteitsbladen. Met JAN voegen we wederom een succesvolle titel aan onze portefeuille toe, waarmee we onze positie in het segment vrouwenglossy's verstevigen.'
Marie Nanette Schaepman, hoofdredacteur JAN: 'In G+J Uitgevers hebben we een nieuwe, sterke partner gevonden. G+J laat in haar portfolio zien te kiezen voor kwaliteit. JAN en JANtje passen daar helemaal bij. We geloven allebei in print en hebben beiden de ambitie om de komende jaren te groeien. Een supercombinatie dus!'