Klanttevredenheidonderzoek onder Wmo-cliënten
dinsdag, 17 februari 2009
Jaarlijks voert de gemeente Nieuwegein een klanttevredenheidsonderzoek
uit onder Wmo-cliënten. De gemeente wil graag weten hoe tevreden haar
inwoners zijn over de ondersteuning die zij vanuit de Wmo (Wet
maatschappelijke ondersteuning) ontvangen.
Binnenkort ontvangt een willekeurig gekozen groep Wmo-cliënten een
brief van de gemeente met een bijgevoegde vragenlijst. Als u deze
brief ontvangt, willen we u vragen om de vragenlijst in te vullen en
deze vóór 19 maart aanstaande in de bijgevoegde antwoordenvelop terug
te sturen.
In de brief kunt u meer over het doel van het onderzoek lezen en vindt
u de instructie voor het invullen van de vragenlijst. De gemeente
gebruikt de uitkomsten van het onderzoek om de ondersteuning vanuit de
Wmo verder te kunnen verbeteren. De resultaten van het onderzoek maakt
de gemeente uiteindelijk bekend via de gemeentelijke website en op de
gemeentepagina in de Molenkruier.