Gemeente Nieuwegein



Klanttevredenheidonderzoek onder Wmo-cliënten

dinsdag, 17 februari 2009
Jaarlijks voert de gemeente Nieuwegein een klanttevredenheidsonderzoek uit onder Wmo-cliënten. De gemeente wil graag weten hoe tevreden haar inwoners zijn over de ondersteuning die zij vanuit de Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning) ontvangen.

Binnenkort ontvangt een willekeurig gekozen groep Wmo-cliënten een brief van de gemeente met een bijgevoegde vragenlijst. Als u deze brief ontvangt, willen we u vragen om de vragenlijst in te vullen en deze vóór 19 maart aanstaande in de bijgevoegde antwoordenvelop terug te sturen.

In de brief kunt u meer over het doel van het onderzoek lezen en vindt u de instructie voor het invullen van de vragenlijst. De gemeente gebruikt de uitkomsten van het onderzoek om de ondersteuning vanuit de Wmo verder te kunnen verbeteren. De resultaten van het onderzoek maakt de gemeente uiteindelijk bekend via de gemeentelijke website en op de gemeentepagina in de Molenkruier.