CMS Derks Star Busmann sponsort De Nederlandse Opera

17/02/2009 10:35

CMS Derks Star Busmann

CMS Derks Star Busmann sponsort De Nederlandse Opera

Tijdens de seizoenspresentatie 2009-2010 van De Nederlandse Opera (DNO) in Het Muziektheater in Amsterdam, is CMS Derks Star Busmann - advocaten, notarissen, belastingadviseurs - gepresenteerd als sponsor. CMS en DNO zijn deze relatie met elkaar aangegaan vanwege de overeenkomsten tussen beide organisaties. Zij delen waarden zoals de ambitie om het onmogelijke mogelijk te maken, in een internationaal verband werken en vernieuwend zijn.

Dolf Segaar, managing partner van CMS Derks Star Busmann: "We waarderen de kwaliteit van De Nederlandse Opera en de eigentijdse en verrassende wijze waarop zij opera brengt. Daarom wil CMS, net als DNO, zoveel mogelijk mensen in contact brengen met opera." CMS sponsort in het seizoen 2008 - 2009 de productie Così fan tutte van Mozart. Daarnaast ontwikkelen de organisaties gezamenlijk OperaFlirt, een programma waarmee CMS en De Nederlandse Opera een relatie willen aangaan met de doelgroep van mensen met een leeftijd onder de 30 jaar. In het seizoen 2009 - 2010 wordt de samenwerking voortgezet met onder andere productiesponsoring van Le nozze di Figaro.

Truze Lodder en Pierre Audi, zakelijk directeur respectievelijk artistiek directeur van De Nederlandse Opera zijn ook verheugd met de samenwerking. DNO werkt samen met een aantal partners. Naast de internationale operahuizen en festivals waarmee zij een hechte band heeft, stelt het gezelschap zich ook open voor relaties uit het bedrijfsleven. CMS Derks Star Busmann is zo'n partner die de kernwaarden van DNO deelt. Truze Lodder: "Met optimale inzet van middelen en mensen het beste bereiken en laten zien en horen aan het publiek. Dat kenmerkt het streven naar kwaliteit en innovatie bij De Nederlandse Opera. Dat herkennen we ook in CMS."