Ingezonden persbericht
Persbericht
Amsterdam, 9 februari 2009
Modeshows, Barbie 50 jaar, BN'ers, lingerie workshops, colour coaches & make-overs
V&D `Summer vibes' op Huishoudbeurs
V&D staat als hoofdsponsor van de Huishoudbeurs op het themaplein Bubbels geheel in het teken van zomerse glamour
en entertainment. Flaneer van 14 t/m 22 februari heerlijk over de boulevard en waan je in de wereld van Miami Beach,
Las Vegas, Hollywood en Monte Carlo. Temidden van de palmbomen stoomt V&D je helemaal klaar voor het nieuwe seizoen!
De allernieuwste mode, optredens, lingerie workshops, kleuradviezen, ontmoetingen met bekende artiesten, gratis make-up
make-overs en een chocoladefontein. Kortom, een hoge dosis entertainment.
Jubilerende Barbie geeft prijzen weg!
Barbie is jarig en Mattel presenteert '50 jaar Barbie' in samenwerking met V&D op het themaplein
Bubbels. Barbie zal de Huishoudbeurs openen op 14 februari, bijgestaan door Mari van der Ven die
tevens zal ingaan op de laatste trends op het gebied van make-up en haarmode. Bezoek vooral de
speciale Barbie-stand waar Barbies van de afgelopen 5 decennia worden tentoongesteld.
De stand staat geheel in het teken van de evolutie van Barbie als mode- en stijlicoon. Daarnaast is
er een loterij waarbij je iedere dag kans maakt op één van de speciale Barbie 50 collectors dolls.
In de Barbieshop kun je bovendien Barbies kopen met een spectaculaire verjaardagskorting.
Gerard Joling, Gordon, Danny de Munk, Daphne Deckers, Kluun en Carry Slee
Op het V&D podium vinden diverse optredens van bekende artiesten plaats, zoals Gerard Joling, Gordon, Danny de Munk en
een mystery guest. Je kunt zelfs na het optreden je favoriete cd laten signeren! Ook zijn er signeersessies van bekende auteurs
zoals Daphne Deckers, Kluun en Carry Slee. Of ben je gek op de producten van Blond en lijkt het je leuk om de dames van Blond
te ontmoeten? Kom dan op maandag 16 februari om 14.30 uur naar de Blond Amsterdam shop en laat je nieuwste aanwinsten
signeren.
Hoe creëer je een sexy decolleté?
Een spetterende modeshow mag natuurlijk niet ontbreken op het themaplein. Laat je inspireren
en beleef het nieuwe modeseizoen bij V&D. Een groot deel van de geshowde kleding is weer
terug te vinden in de V&D shops tegen aantrekkelijke beurskortingen. Op de mini-catwalk in
de V&D lingerieshop laten we je 4 maal per dag zien hoe je een mooi en sexy decolleté kan
creëeren. Wist je dat de kleuren die je draagt meer over je zeggen dan je denkt? De Colour
Coaches van Colour Comfort geven tijdens de Huishoudbeurs een gratis speed consult en
brengen meer kleur in je leven! De make-up artists van Sephora staan voor je klaar met de
laatste tips & tricks op het gebied van beauty en verzorging. Bovendien krijg je een gratis
make-up make-over én een handig beauty paspoort mee naar huis.
Fudge en fontein van chocola
Trek gekregen van al dat geslenter en gewinkel? Geen probleem, schuif aan bij één van de twee La
Place terrassen voor heerlijk vers geperste sapjes, lekkere taartjes en verse broodjes. Meer zin
in iets zoets? Verwen jezelf dan met de chocoladefontein en versgemaakte fudge in de Le Marché
Chocolaterie shop!
Over V&D
V&D bestaat sinds 1887 en is onderdeel van de retailgroep Maxeda. Met 62 vestigingen en ruim 11.000 medewerkers is V&D de
grootste warenhuisorganisatie in Nederland. V&D ontvangt per week gemiddeld 1.8 miljoen bezoekers. Via www.vd.nl zijn pro-
ducten online te bestellen. La Place is de horeca-food groep van V&D Warenhuizen met ruim 35 miljoen klanten op jaarbasis.
Via www.laplace.nl zijn producten online te bestellen.
Noot voor redacties:
Voor meer informatie,