Scouting webwinkel naar fotomodellen zorgt voor opwinding op Hyves


Duizenden jongens en meisjes stemmen online op hun favoriete model

ALKMAAR, 20090212 -- Dean-Deluca.nl heeft 12 finalisten van de modellenwedstrijd 'Dean-Deluca.nl Summer Fashion Model 2009' onderworpen aan een publieksverkiezing op Hyves. Deze week is de online stemming begonnen, met als gevolg duizenden stemmers en reacties op de community Hyves. Eind volgende week wordt de stemming afgerond en de winnaars van de online modellen wedstrijd bekend gemaakt.

"De mate van interactiviteit op Hyves tussen het publiek en Dean-Deluca.nl is groot.", aldus Edwin Entius, eigenaar van Dean-Deluca.nl. "We zochten aansluiting met onze doelgroep op Hyves, en dat is ruimschoots gelukt. Wat dat betreft is Hyves een innovatief dorpsplein waar je als fashion detaillist aanwezig wilt zijn."

"Een niet direct beoogd, maar prettig, bijeffect is dat de online Valentijnsverkopen goed lopen. Dit terwijl de 'stenen' winkel gezien de tijd van het jaar rustig is. Nog een bewijs dat online verkoop de overhand begint te krijgen", stelt Entius.

De publieksstemming is te zien op de Hyves pagina 'i-love-dd.hyves.nl', waar ook een stem kan worden uitgebracht. De winnaar van de modellenwedstrijd zal vanaf maart 2009 te zien zijn als 'Fashion Summermodel 2009' bij www.dean-deluca.nl

Over Dean-Deluca.nl:

Dean-deluca.nl is een `clicks & bricks' fashion retailer en verkoopt ondermeer via www.dean-deluca.nl haar producten. Er zijn 15 werknemers in dienst met drie fysieke winkels en één internetwinkel met 30.000 unieke webbezoekers per week. Dean-Deluca.nl levert trendy fashion voor de jonge (15-35 jaar) en modebewuste consument.