Ingezonden persbericht


Persbericht

Campagne voor gezonder brood op station

NS dochter Servex zet Vitality-lijn door met Ik kies bewust campagne

NS retaildochter Servex is deze week een grote campagne gestart om klanten attent te maken op de verkrijgbaarheid van Ik-kies-bewust- (IKB) broodproducten op het station. . Hiermee zet Servex de lijn van Vitality-denken binnen het bedrijf door en wordt de samenwerking met de Stichting Ik Kies Bewust verstevigd.

Ik-kies-bewust-producten zijn gezonder samengesteld dan vergelijkbare producten. Dat houdt in dat IKB-producten meer vezels bevatten en minder verzadigd vet, zout en suiker.

De campagne IKB-broodproducten loopt vanaf deze week t/m zondag 1 maart 2009. Gedurende de looptijd van de campagne verschijnen er in totaal zes advertenties met kortingsbonnen in dagblad Metro. Daarnaast worden er twee keer bonnenvellen uitgedeeld op tien grote NS-stations. Klanten kunnen de actieproducten alleen tegen inlevering van de genoemde bonnen met korting verkrijgen bij de Brooodzaak, C'est du pain, Kiosk en Wizzl.