Deelgemeente Hoogvliet Rotterdam
Ontwikkelaar doet mee met imagocampagne Hoogvliet
Het BuitenBan-project in Hoogvliet is voor de uitvoerende
vastgoedontwikkelaar Leyten aanleiding om in te stappen in de
Imagocampagne Hoogvliet. Deze campagne is een initatief van de
deelgemeente Hoogvliet, samen met wooncorporaties Woonbron Hoogvliet,
Vestia Rotterdam Hoogvliet en het Ontwikkelingsbedrijf Rotterdam
(OBR).
Doel van de campagne is om te laten zien dat het goed wonen is in het
groene Hoogvliet, met aantrekkelijke woningen in ruime opgezette,
kindvriendelijke buurten én met Rotterdam om de hoek.
De grootschalige herstructurering van Hoogvliet is aanleiding voor
deze campagne. Van de 17.000 woningen in Hoogvliet wordt bijna 1/3^e
vernieuwd. De deelgemeente coordineert de herstructurering en werkt
daarbij intensief samen met de woningcorporaties en de
projectontwikkelaars die actief zijn.
Rob de Jong, directeur Leyten en Jacqueline Cornelissen,
portefeuillehouder Herstructurering bij het bouwbord van het
BuitenBanproject.
Ontwikkelaar Leyten bereidt momenteel de bouw voor van het woonproject
BuitenBan in het stadshart van Hoogvliet. Het gaat om twee
woningcomplexen met in totaal 105 appartementen varierend van 56 m2
tot 141 m2 groot. Aan de onderzijde van een van de complexen is ruimte
voor winkels en/of horeca.
De bouwborden voor het project zijn voorzien van sfeerbeelden uit de
imagocampagne die het karakter van Hoogvliet verbeelden; Hoogvliet
waar je van dorp en stad geniet. Op de campagnewebsite
www.helemaalhoogvliet.nl is het woonproject samen met alle andere
nieuwbouwprojecten ook te vinden.