Deelgemeente Hoogvliet Rotterdam

Ontwikkelaar doet mee met imagocampagne Hoogvliet

Het BuitenBan-project in Hoogvliet is voor de uitvoerende vastgoedontwikkelaar Leyten aanleiding om in te stappen in de Imagocampagne Hoogvliet. Deze campagne is een initatief van de deelgemeente Hoogvliet, samen met wooncorporaties Woonbron Hoogvliet, Vestia Rotterdam Hoogvliet en het Ontwikkelingsbedrijf Rotterdam (OBR).

Doel van de campagne is om te laten zien dat het goed wonen is in het groene Hoogvliet, met aantrekkelijke woningen in ruime opgezette, kindvriendelijke buurten én met Rotterdam om de hoek.

De grootschalige herstructurering van Hoogvliet is aanleiding voor deze campagne. Van de 17.000 woningen in Hoogvliet wordt bijna 1/3^e vernieuwd. De deelgemeente coordineert de herstructurering en werkt daarbij intensief samen met de woningcorporaties en de projectontwikkelaars die actief zijn.

Rob de Jong, directeur Leyten en Jacqueline Cornelissen, portefeuillehouder Herstructurering bij het bouwbord van het BuitenBanproject.

Ontwikkelaar Leyten bereidt momenteel de bouw voor van het woonproject BuitenBan in het stadshart van Hoogvliet. Het gaat om twee woningcomplexen met in totaal 105 appartementen varierend van 56 m2 tot 141 m2 groot. Aan de onderzijde van een van de complexen is ruimte voor winkels en/of horeca.

De bouwborden voor het project zijn voorzien van sfeerbeelden uit de imagocampagne die het karakter van Hoogvliet verbeelden; Hoogvliet waar je van dorp en stad geniet. Op de campagnewebsite www.helemaalhoogvliet.nl is het woonproject samen met alle andere nieuwbouwprojecten ook te vinden.