Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Account Software Consultancy wint wederom titel AccountView Expert Center van het Jaar

About Software uitgeroepen tot Implementatiepartner van het Jaar;

eServiceware en Utilize snelste groeiers

Amsterdam, 11 februari 2009 ­ Op 28 januari reikte AccountView zijn jaarlijkse Partner Awards uit. Account Software Consultancy (ASC) Groep verwierf net als in voorgaande jaren de titel van Expert Center van het Jaar. Het Rotterdamse eServiceware kwam als snelste groeier uit de bus bij de Expert Centers. Bij de Solution Centers was dat het Amersfoortse Utilize. About Software uit Rijswijk werd met een zeer hoge klanttevredenheid bekroond tot Implementatiepartner van het Jaar.

Gezonde groei

ASC Groep, met vestigingen in Veenendaal, Amsterdam en Eindhoven, werd voor de zesde keer op rij AccountView Expert Center van het Jaar. Ook in 2008 maakte deze partner weer een gezonde groei door. Bijvoorbeeld op het gebied van software-as-a-service, e-commerce webshops en Windows-toepassingen on-site timmerde het bedrijf flink aan de weg. Zo realiseerde het spraakmakende implementaties bij klanten als bloemenbestelservice Fleurop (webshopintegratie) en consultancybedrijf Sogeti (urenoplossing). De eer van snelste groeier onder de Expert Centers was met meer dan dertig procent omzetgroei weggelegd voor eServiceware. Utilize was met kop en schouders het snelst groeiende Solution Center.

Hoge klanttevredenheid

Opmerkelijk is ook de prestatie van About Software. Klanten van dit AccountView Expert Center beoordeelden de gerealiseerde implementaties gemiddeld met een 8,6. Met deze hoge score voor klanttevredenheid werd het Expert Center met een ruime voorsprong Implementatiepartner van het Jaar. About Software is de eerste partner die deze titel tot tweemaal toe mocht binnenhalen. Een van de succesvolle implementaties was bijvoorbeeld bij Nuffic. Daar werd een oplossing gerealiseerd waarmee medewerkers wereldwijd eenvoudig hun project- en urengegevens kunnen doorgeven aan het Nederlandse hoofdkantoor zonder afhankelijk te zijn van instabiele lokale internetverbindingen.

"Onze focus is gericht op klanttevredenheid, innovatie en groei. Dat zijn ook de speerpunten bij het toekennen van de awards. Onze partners hebben het in 2008 weer uitstekend gedaan. Hun rol is essentieel voor ons. Zeker nu. Ze kennen hun klanten goed en weten als ervaren MKB-ondernemers hun kansen te benutten in de huidige roerige markt. Als schakel naar de markt betrekken we hen ook bij de ontwikkeling van producten, op basis van vaste doelgroepen. In het verlengde daarvan gaan we volgend jaar ook per doelgroep, namelijk groothandels, projectorganisaties en consultancybedrijven, awards uitreiken", aldus Casper Haspels, Commercieel Directeur van AccountView.