Persbericht
Amsterdam, 10 februari 2009
Crisis zorgt voor zoektocht naar belastingvoordeel
Nu het economisch tegenzit, nemen consumenten voorzorgsmaatregelen. Naast het feit dat grote investeringen worden uitgesteld en er meer aandacht is voor sparen, groeit ook de behoefte aan informatie over de belastingaangifte. De consument is meer dan ooit op zoek naar belastingvoordeel en -besparingen. Elsevier Financieel & Fiscaal merkt dat aan de belangstelling voor de Elsevier Belasting Almanak en de explosieve start van haar nieuwe consumenten website
Sander de Groot, uitgever Elsevier Financieel & Fiscaal constateert dat de alertheid onder belastingbetalers toeneemt. "We zien een toename van de informatiebehoefte bij consumenten. Men is prijsbewuster en op zoek naar een beter rendement op het spaargeld. Besparen op de belastingaangifte past in deze trend. Vandaar dat de Elsevier Belasting Almanak dit jaar weer het best verkopende non-fictie boek is bij belangrijke boekhandels als Libris en Bruna".
Sinds december 2008 kunnen belastingplichtigen terecht op de nieuwe website
Naast slimme besparingtips vindt men op
Over Elsevier Financieel & Fiscaal
Elsevier Financieel & Fiscaal geeft naast de particuliere titels als de Elsevier Belasting Almanak en de Elsevier Aangifte Gids ook financiële en fiscale software, almanakken, kennisbanken, vakbladen en websites voor professionals uit.
Noot voor de redactie (
Ingezonden persbericht