Ingezonden persbericht
MeerBusiness zoekt 20 nieuwe regiodirecteuren
MeerBusiness, hét regionale ondernemersplatform bestaat inmiddels ruim vier jaar. En dat is in het bedrijfsleven niet onopgemerkt gebleven! Omdat je ook in een neergaande economie moet blijven communiceren en zelfs nog meer moet communiceren, wil deze organisatie de komende periode beginnen aan een landelijke uitrol. MeerBusiness zoekt daarom naar de 20 grootste netwerkers in Nederland, die een communicatieve en commerciële achtergrond hebben. Deze netwerkers worden aangetrokken voor de regio´s: Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Almere, Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Zwolle, Hengelo, Den Bosch, Eindhoven, Breda, Tilburg, Maastricht, West-Friesland, Zaanstreek, Groningen, Leeuwarden, Zeeland en Drenthe.
Is een moderne ondernemer nog uit zijn bureaustoel te krijgen voor een ondernemersplatform? Op basis van het gemiddelde animo voor een ondernemersvereniging zou je bijna denken van niet. MeerBusiness bewijst het tegendeel. Dit regionale ondernemersplatform wist in vier jaar tijd circa 50.000 ondernemers aan zich te binden. En het einde lijkt nog lang niet in zicht, want MeerBusiness wil naast Schiphol, Haarlemmermeer, Amsterdam, Alkmaar/Noord-Holland Noord, Haarlem, Duin-en Bollenstreek, Gooi & Vechtstreek, Rijnland en de Drechtsteden verder landelijk uitrollen.
Een ondernemer die wil weten wat zich in zijn zakenregio afspeelt, surft naar www.meerbusiness.nl. Zakelijke nieuwtjes, businessinformatie, netwerkbijeenkomsten en interessante kortingen: alles verschijnt na één muisklik. "Via deze website willen we voor ondernemers een regionaal nieuwsplatform creëren, waar diverse informatiestromen bij elkaar komen," vertelt René Jansen, de initiatiefnemer van MeerBusiness. "Wie wil weten wat er gebeurt, kan het daar vinden. Na de bestaande MeerBusiness zakenregio´s is de tijd rijp om de rest van Nederland te interesseren voor dit succesvolle nieuws- en netwerkplatform. Daarvoor zijn wij op zoek naar communicatief ingestelde ondernemers, die een groot regionaal zakelijk netwerk hebben en precies weten hoe je moet organiseren en communiceren." Jansen stelt duidelijk dat MeerBusiness een kennis-, informatie- en netwerkplatform is en zich niet wil bezighouden met belangenbehartiging. "Daarvoor zijn de verenigingen en de brancheorganisaties." De reacties op het MeerBusiness- initiatief zijn lovend. "Er hebben zich al heel veel bedrijven aangemeld die bekendheid in de regio willen krijgen via MeerBusiness," vertelt Jansen. "Bedrijven die zich bij ons aansluiten, verzekeren zich van de meest uitgebreide public relations en promotie. Partners van de website krijgen een extra grote vermelding op de FrontPage, met mogelijkheid van een link naar de eigen website. Verder bieden we logovermelding met doorlink naar de tweewekelijkse digitale nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief wordt in diverse regio's ontvangen door zo'n 50.000 ondernemers. Verder krijgen participanten vier keer per jaar artikelen in deze nieuwsbrief en garanderen we ze naamsvermeldingen bij netwerkmeetings en events. Ook hebben ze de mogelijkheid om met onze steun workshops te organiseren."
Voor meer informatie over de MeerBusiness-formule en de 20 grootste netwerkers die MeerBusiness zoekt, kan men surfen naar: www.meerbusiness.nl of mailen naar: info@meerbusiness.nl
Fotobijschrift: René Jansen (oprichter en directeur MeerBusiness Nederland).
Fotografie: Jur Engelchor Hoofddorp.
Einde persbericht
__________________________________________