Bluetoothreclame.nl neemt Bluetooth-marketing.nl over

09/02/2009 09:21

IMCI

Amsterdam , 6 februari 2009 - Bluetoothreclame.nl, een van de marktleiders op het gebied van Bluetoothreclame, heeft Blueutooth-marketing.nl overgenomen.

Beide bedrijven richten zich op het verspreiden van commerciële boodschappen naar digitale media via bluetooth. Door deze overname versterkt Bluetoothreclame.nl haar positie als een van de marktleiders in Nederland.

Het gebruik van bluetooth-technologie voor het overbrengen van commerciële boodschappen is begonnen toen het voor ondernemers steeds moeilijker werd grip te krijgen op de snel bewegende doelgroep tussen de 10 en 30 jaar. Om deze groep toch te kunnen bereiken is gekeken naar advertentiemogelijkheden via de mobiele telefoon. Adverteren via sms viel af omdat het een dure oplossing is . Bluetooth-berichten zijn gratis, omdat de gebruiker van de mobiele telefoon toestemming voor ontvangst moet geven.

Bluetoothreclame.nl

Bluetoothreclame.nl ontwikkelt en realiseert in enkele weken een totale bluetooth Narrow-Casting omgeving; indien gewenst ondersteund door mobiele internetsites of marketing- en reclamecampagnes. De mogelijkheden van het systeem zijn vrijwel onbeperkt. Ondernemers kunnen hun doelgroep zeer plaatsgericht en individueel bereiken; bij billboards, balies, informatiezuilen, etalages, bioscopen, musea, evenementen, beurzen, winkels enzovoort.

De technologie is al door veel grotere en kleinere ondernemers ontdekt en ingezet. Bluetooth-marketing.nl werkte eerder met ING, Creactive Factory, studentenverenigingen en tijdens verschillende evenementen.

Bluetooth-reclame.nl verzorgde berichtgeving voor PUMA, War Child, T-Mobile, Veronica, ID? en FilmsandStars.

Strategische overname

Remco Rouffaer, directeur en eigenaar van Bluetoothreclame.nl: "Deze overname past perfect in de strategie om onze positie in de Nederlandse markt te versterken. Door onze sterke organische groei en door acquisities als deze willen wij dit jaar een minimale groei realiseren van 50%."

De toekomst van Bluetooth

Bluetooth-reclame verovert de wereld. Tijdens de Olympische Spelen in Bejing maakte onder andere Coca-Cola volop gebruik van de bluetooth-technologie en bereikte op die manier duizenden consumenten individueel. Ook in Nederland groeit het gebruik van Bluetooth gestaag.





http://www.bluetoothreclame.nl