Kredietcrisis deert quizzers niet
09/02/2009 12:25
HIMES B.V.
HIMES, het bedrijf achter het succesvolle online quizplatform QuizWinners, lanceert vandaag officieel een Amerikaanse versie. De wereldwijde marktleider verstevigt daarmee haar internationale positie. De komende maand zal nog een redactie in Spanje worden opgezet, en dan is QuizWinners in 5 verschillende talen actief in 6 landen. Ondanks de kredietcrisis blijft de vraag naar quizzen gestaag groeien.
Himes bereikte vrijdag j.l. nog een mijlpaal: de database van het quizplatform bevat sinds dit weekend meer dan 100.000 gevalideerde vragen. Meer dan 150 gespecialiseerde autochtone redacteuren in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten vullen dagelijks de actuele quizzen aan.
Trendsetter
Sinds haar oprichting in 2000 kenmerkt HIMES zich als 'quiz-trendsetter'. Het bedrijf had al de primeur van de eerste cash-uitkerende online-quiz ter wereld, Superquiz. Sindsdien is het accent steeds meer verschoven naar gratis quizzen. Vooral in Nederland hebben spelers meer oren naar een gratis omgeving. Abonnementen op onbeperkt quizzen zijn hier een logisch gevolg van, zo stelt Wouter Tabernal, directeur van HIMES. Op basis van een minimaal bedrag per maand kun je ongelimiteerd je algemene kennis bijspijkeren. Daarnaast kun je analyses bijhouden over je individuele algemene ontwikkeling.
Voor bedrijven creëert QuizWinners quizzen op maat. Hieruit is gebleken dat quizzen als marketinginstrument de conversie met maar liefst een factor 7.5 omhoog brengen. Deze hoge conversie maakt het sponsoren van quizzen interessant voor brand recall en lead generation.
Kijk voor meer informatie over HIMES op www.himes.nl of surf voor de quizzen naar www.quizwinners.nl
http://www.quizwinners.nl
Noot voor de redactie:
Noot voor de redactie,