LLiNK

Rotterdam, 5 februari 2009

-PERSBERICHT-

LLiNK start campagne om laatste 30.000 leden binnen te halen

Nu wordt 't LLiNK!

Met de slogan: Nu wordt 't LLiNK! start omroep LLiNK vrijdag 6 februari de nieuwe campagne om de laatste 30.000 leden binnen te halen om op 1 april 150.000 leden te hebben. De campagne zal de komende maanden te zien en te horen zijn op radio, tv, internet, in diverse printmedia en bij verschillende evenementen.

Laatste oproep
Boegbeeld Floortje Dessing is ook in deze slotfase het gezicht van de campagne. Hierin wordt de laatste oproep gedaan aan iedereen die aan de toekomst denkt: word voor 1 april lid, want anders verdwijnt LLiNK. Voor 5,73 euro per jaar ben je lid. Aanmelden kan via de website: www.llink.nl of per telefoon: 010-288 22 22.

Nu wordt 't LLiNK!
Tanja Lubbers, algemeen directeur van LLiNK: 'De slogan Nu wordt 't LLiNK! hebben we om meerdere redenen gekozen. Ten eerste moeten we in de korte periode die ons nog rest tot 1 april nog 30.000 leden werven. Dat is een flinke klus, en dat zal dus heel 'link' worden. We gaan er nog steeds van uit dat we de laatste 30.000 leden voor 1 april binnen gaan halen. Dan wordt het echt LLiNK, want dan kunnen we ook de komende jaren mooie en positieve, typische LLiNK programma's blijven maken. Programma's als 3 op reis, LLiNK in Natura en De ConsuMinderman verdienen het gewoon om door te gaan. LLiNK maakt leuke, toegankelijke programma's die laten zien hoe mooi onze wereld is en hoe iedereen zelf een bijdrage kan leveren om dat zo te houden. Of zelfs om deze een stukje mooier, duurzamer en eerlijker te maken."

LLiNK
LLiNK wil met haar programma's op radio, televisie, internet en met haar overige activiteiten zoveel mogelijk kijkers, luisteraars en leden informeren, inspireren en activeren om een bijdrage te leveren aan een duurzame, eerlijke en zorgzame wereld.


---


Noot voor de redactie,