T-Mobile treedt toe tot netwerk Young Colfield
05/02/2009 12:36
Colfield B.V.
Rotterdam, 5 februari 2009 - T-Mobile is onlangs de samenwerking met Young Colfield aangegaan, waardoor zij toetreedt tot het exclusieve netwerk van participanten van de talent development specialist. De eerste trainee van Young Colfield startte begin dit jaar bij T-Mobile Klantenservice.
Alexander Hamel, directeur Klantenservice: "T-Mobile heeft voor 2009 een focus op de verbetering van klantwaardering en -loyaliteit, zowel voor de interne als de externe klant. Wij hebben de ambitie uitgesproken om onze klantenservice tot de beste van Nederland te maken. Het management development programma van Young Colfield sluit door haar focus op service en dienstverlening goed aan op deze ambitie. Dit in combinatie met de vernieuwende inzichten die de jongste generatie op de arbeidsmarkt heeft ten aanzien van serviceconcepten en dienstverlening maakt dit Young Colfield tot de partner waarmee wij graag willen samenwerken."
"Excellente service is in de huidige markt een belangrijke voorwaarde voor dienstverlenende organisaties om succesvol te zijn. Juist nu moeten dienstverlenende organisaties zich realiseren dat bij elke beslissing die zij nemen aan het einde van de rit nog steeds die klant staat die iets van ze vraagt. Klanten worden kritischer, dwingen meer zeggenschap af en verwachten duidelijkheid en betrokkenheid van organisaties. Dat vraagt om een andere manier van kijken, denken en doen op het gebied van dienstverlening", zegt Bart Kollau, directeur Young Colfield. "Onze management trainees doorlopen een development programma met een focus op service en dienstverlening, waarbij ze intensief getraind worden om altijd die eindklant in het vizier te hebben en de klantbeleving te managen."
Door de samenwerking met T-Mobile breidt Young Colfield haar netwerk verder uit. Dit biedt trainees de mogelijkheid om de dienstverlening bij zeer diverse organisaties te ervaren, en tegelijkertijd geeft het de andere participanten de mogelijkheid om meer ervaring en kennis uit te wisselen binnen het netwerk.
Over Young Colfield
Young Colfield ontwikkelt en leidt talentvolle starters met een passie voor service en dienstverlening op voor organisaties die de ambitie hebben hun dienstverlening tot een succes te maken. Het Young Colfield Talent Program is een intensief traineeship voor jonge hoogopgeleiden, waarin zij zich in 24 maanden door veel begeleiding, coaching en opleidingen ontwikkelen tot professionals. Na een viertal opdrachten bij toonaangevende organisaties hebben de trainees zich veelal voldoende kunnen bewijzen om aan de slag te gaan binnen het netwerk van opdrachtgevers of bij Colfield, Nederlandse marktleider op het gebied van verbetering van de dienstverlening van organisaties. Colfield en Young Colfield zijn onderdeel van QNH.
Over T-Mobile in Nederland
T-Mobile had in 2007 een jaaromzet van 1,318 miljard euro. T-Mobile bedient meer dan 5,3 miljoen klanten in Nederland (per 1 januari 2009). T-Mobile biedt producten en diensten voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers. In Nederland beschikt T-Mobile over een zeer modern mobiel netwerk voor spraak- en datadiensten en een uitgebreid netwerk van HotSpot locaties, waar gebruikers de beschikking hebben over een zeer snelle mobiele internetverbinding. T-Mobile Netherlands is onderdeel van T-Mobile International, een van de leidende mobiele communicatie ondernemingen in de wereld.
Als onderdeel van Deutsche Telekom concentreert T-Mobile zich op de meest dynamische markten in Europa en de Verenigde Staten. De dochterondernemingen van Deutsche Telekom leveren aan het begin van januari 2009 mobiele diensten aan meer dan 128 miljoen klanten. Zij doen dit via een gemeenschappelijk platform gebaseerd op GSM, 's werelds meest succesvolle digitale draadloze standaard. T-Mobile is de enige mobiele communicatie aanbieder ter wereld met naadloze transatlantische dienstverlening.
T-Mobile maakt ook deel uit van FreeMove, een alliantie van de vier leidende Europese mobiele operators - Orange, TIM (Telecom Italia Mobile), T-Mobile and TeliaSonera. Hiermee ondersteunt FreeMove haar klanten in hun communicatiebehoeften, wanneer zij op reis zijn in het buitenland, op een manier zoals zij thuis gewend zijn.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
http://www.youngcolfield.nl
Noot voor de redactie:
Noot voor de redactie,