4 februari, 2009
Hybris sluit partnerschap met Thuiswinkel.org voor verbetering kwaliteit internetverkoop
Hybris, leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software, en Thuiswinkel.org hebben op 17 januari een strategisch partnerschap gesloten. Als businesspartner van de belangenorganisatie voor online winkels kan hybris zijn klanten voortaan toegang bieden tot de e-commerce-kennis van het thuiswinkelplatform. Daarnaast kunnen zij ook gebruik maken van de diensten van andere organisaties uit het partnernetwerk. Met deze samenwerking wil hybris ook de kwaliteit van internetverkoop verder verbeteren.
Hybris behoort als businesspartner van Thuiswinkel.org tot de 'preferred suppliers' van de thuiswinkelbranche en is hiermee onder andere bevoegd om het businesspartner logo te gebruiken. Daarnaast gaan beide organisaties nauw met elkaar samenwerken bij het organiseren van evenementen. Eerder sloot hybris al meerdere partnerships met Nederlandse e-commerce specialisten. Dit was voor de ontwikkeling van webshops op basis van het hybris-platform, waar ondermeer de webshops van Adidas, Puma, Otto en V&D op zijn gebaseerd.
"Het is voor ons een eer om met Thuiswinkel.org samen te werken", zegt Henk-Jan van der Weide, regional manager bij hybris Benelux. "Je moet aan strenge eisen voldoen wil je in aanmerking komen voor de titel businesspartner Thuiswinkel.org. Met dit partnerschap laat Thuiswinkel.org blijken dat zij hybris rekenen tot een van de vooraanstaande leveranciers op het gebied van e-commerce.
Thuiswinkel.org is een belangenvereniging voor bedrijven die zich bezighouden met online verkoop aan consumenten. Webwinkeliers die zijn aangesloten bij de vereniging zijn te herkennen aan het Thuiswinkel Waarborglogo, het keurmerk voor veilige en betrouwbare webwinkels.
(241 woorden)
VOOR DE REDACTIE
Over hybris
Hybris is leverancier van multichannel communicatie- en e-commerce software. Het bedrijf heeft een duidelijke visie op het gebied van consistentie, coördinatie en personalisatie van informatie binnen de verschillende kanalen in alle fases van de levenscyclus van de klant. Dit heeft geresulteerd in een geïntegreerde oplossing die industrialisatie en automatisering van communicatie-, sales- en supportprocessen ondersteund. Deze oplossing is innovatief in dit vakgebied en laat implementaties soepel verlopen. Daarnaast kunnen bedrijven hun single-site, multi-site en multi-channel communicatie stap voor stap beheren. Hybris is opgericht in 1997. Het bedrijf heeft in het verleden goede groei- en winstresultaten behaald en heeft sterke groeiambities voor de toekomst. Het hoofdkantoor is gevestigd in München en andere kantoren bevinden zich in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Zwitserland en Zweden. Internationale aanwezigheid wordt mede ondersteund door zakelijke en technologiepartners in Europa en de VS. Hybris heeft wereldwijd 150 klanten en onderhoudt ruim 1.500 websites. Het klantenbestand omvat onder andere De Bijenkorf, V&D, Zavvi, TUI, Lufthansa, Puma, Ulla Popken, Nokia, Reebok, Grundfos, Demag, Sika, Hagemeyer, Phonak en Bechtle.
Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met OCTANE PR: Tel: +31 (0)40 266 1130
E-mail:
OCTANE PR
Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland
Tel: +31 (0)40 266 11 30
Fax: +31 (0)40 235 46 01
Web: www.octanepr.com