Nieuwe marketing director De Lotto

03/02/2009 15:29

De Lotto

Met ingang van 1 februari 2009 is Rutger Vermast de nieuwe marketing director van De Lotto. Vermast (35) was hiervoor werkzaam als Trade Marketing Manager bij Leaf Holland B.V. bekend van onder andere Sportlife en RedBand. Hij was daar verantwoordelijk voor de aansturing van het Trade Marketing-team, de planning en executie van alle merk- en kanaalondersteunende activiteiten op de winkelvloer en de communicatie met de handelspartners.

Vermast gaat bij De Lotto leiding geven aan de marketingafdeling van de merken Lotto en Lucky Day. Frank Bijman, commercieel directeur bij De Lotto is blij met de komst van de nieuwe marketing director: "Rutger zal met name verantwoordelijk zijn voor de positionering van de merken en het opstellen en uitvoeren van het (trade) marketing- en marketingcommunicatieplan."

Over De Lotto

De Lotto is, na de overheid, de grootste financier van sport in Nederland. Met Lotto, Krasloten en Toto heeft de kansspelorganisatie sinds 1961 ruim 1,1 miljard euro afgedragen aan de sport. Dankzij De Lotto kunnen veel sportclubs hun hoofd boven water houden. Of het nu gaat om het ontwikkelen van talent in de topsport of bij de plaatselijke sportvereniging. De Lotto maakt sport voor iedereen toegankelijk. Niet alleen de sport krijgt een belangrijke financiële injectie, maar ook goede doelen op het gebied van cultuur, maatschappelijk welzijn en volksgezondheid, zoals het Prins Bernhard Cultuurfonds, het Oranjefonds en het Astmafonds.