Gemeente Grootegast
Medewerker KlantContacten aanspreekpunt voor bedrijven, middenstand, instellingen en verenigingen
De gemeente heeft in de persoon van Kees van der Veen een "medewerker KlantContacten" in dienst.
"Hij houdt zich bezig met het onderhouden, intensiveren en het leggen van structurele contacten met de bedrijven, de middenstand, organisaties en verenigingen in onze gemeente. Het doel hiervan is het contact en de samenwerking met deze maatschappelijke geledingen en het gemeentebestuur te bevorderen.
De "Medewerker KlantContacten" is ook het eerste aanspreekpunt voor vertegenwoordigers van de bedrijven, middenstand, instellingen en verenigingen.
Hij is de wegwijzer, adviseur en vraagbaak waarop altijd een beroep gedaan kan worden.
Heeft u ideeën of plannen voor een bedrijf, heeft u als vereniging plannen of wensen, of loopt het contact tussen u en een vakafdeling van de gemeente niet naar wens, schroom dan niet en neem contact op met onze "medewerker KlantContacten".
Zijn telefoonnummer is 695746. Geen contact?
Probeert u het dan via het centrale telefoonnummer van de gemeente (695795).