04 december 2008
Strategische samenwerking MarketingTribune en Webwinkel Vakdagen
Lenthe Publishers, uitgever van diverse vakmedia waaronder MarketingTribune en het recent aangekondigde MarketingFacts magazine en OGZ, organisator van de Webwinkel Vakdagen en de E-shop Expo bundelen hun krachten.
"De samenwerking sluit aan bij de ontwikkeling die de Webwinkel Vakdagen de afgelopen jaren heeft doorgemaakt." Aldus Saskia Holterman, manager beurzen en new business van OGZ. "E-commerce en online marketing zijn sterk met elkaar verweven. We hebben het thema online marketing daarom ook een steeds belangrijkere rol zien krijgen binnen het totale evenement. Lenthe Publishers is met haar brede marketinginformatie, naast MarketingTribune ook CommunicatieTribune, Marketingfacts, SponsorTribune en Marketing Executive Center, de ideale partner om hier verder vorm aan te geven."
"De Webwinkel Vakdagen zijn de grootste online beurs van Nederland. De samenwerking met OGZ is voor ons dan ook de ideale manier om naast onze bestaande activiteiten breder offline aanwezig te zijn middels events." Volgens Maarten Timmers Verhoeven, directeur van Lenthe Publishers.
De derde editie van de Webwinkel Vakdagen vindt plaats op 28 & 29 januari in de Jaarbeurs Utrecht. De vorige editie werd door 5.468 unieke bezoekers bezocht. Tijdens de Webwinkel Vakdagen zal ook de eerste editie van het nieuwe MarketingFacts Magazine ge?ntroduceerd worden.