De SCOPE Gebruikersdag 2009 in het teken van de recessie
Op donderdag 29 januari 2009 organiseert SCOPE marketing technology b.v. de SCOPE Gebruikersdag 2009. Het jaarlijks terugkerende evenement is dit jaar mede mogelijk gemaakt door SCOPE-klant Achmea, die voor deze speciale gelegenheid het Eureko Conference Centre in Zeist ter beschikking stelt.
Het programma staat in het teken van 'Customer Recession Management', CRM in optima forma tijdens een recessie. Hoe gaan organisaties om met een recessie als toekomst? Gastspreker Roland van Kralingen, marketingautoriteit en auteur van onder meer 'De 13 gouden wetten van recessiemarketing', reikt de gasten handvaten aan om bedreigingen om te buigen naar kansen. De allernieuwste SCOPE-productontwikkelingen en interessante CRM-klantcases maken het programma compleet. Klik op de link voor meer informatie over het thema, de sprekers en het programma:
Fred van 't Hoff, Managing Director SCOPE: 'Juist in deze tijden willen wij onze klanten het gevoel geven dat zij er niet alleen voor staan. De SCOPE Gebruikersdag 2009 moet een dag zijn waarop wordt nagedacht over nieuwe mogelijkheden en ideeën er ervaringen worden uitgewisseld. Kortom, een dag voor, met en over onze relaties'.
Deelname is geheel kosteloos voor SCOPE-relaties en CRM-geïnteresseerden. Inschrijven kan via de volgende link:
----------
Unquote
Meer informatie
SCOPE marketing technology:
Carmela Barends Gambetta, 023-5179200 of
Over SCOPE marketing technology
SCOPE marketing technology is een ervaren Nederlandse ontwikkelaar en leverancier van CRM software. Sinds 1987 is SCOPE actief in het ontwikkelen en verkopen van systemen voor een effectieve ondersteuning van de klantinteractie binnen marketing-, verkoop- en serviceprocessen. Daarnaast verzorgt SCOPE ook de bijbehorende werkzaamheden op het vlak van consultancy, maatwerk, installatie en implementatie, opleidingen en support services. Gebruikers van SCOPE CRM behoren tot de top van de Nederlandse markt en zijn actief in sectoren als financiële dienstverlening, overheid, onderwijs & gezondheidszorg, handel & industrie, media & communicatie en overige zakelijke dienstverlening. Met branchespecifieke oplossingen heeft SCOPE inmiddels een bestand weten op te bouwen van ruim 8000 eindgebruikers.
© 2009 SCOPE marketing technology b.v. - Alle rechten voorbehouden