Ricoh
Ricoh lanceert campagne gericht op informatielogistiek
Doel campagne: leveren van overzicht en transparantie binnen
organisaties
's-Hertogenbosch, 29 januari 2009 - Ricoh, leverancier van oplossingen
op het gebied van documentenstromen binnen organisaties, lanceert een
nieuwe campagne die als doel heeft de werking en de voordelen van
informatielogistiek helder onder de aandacht te krijgen bij klanten en
partners. De campagne omvat naast advertentie-uitingen vooral veel
aandacht voor de nieuwe look & feel van Ricoh. Alle brochures,
presentaties en de website hebben een grote metamorfose ondergaan en
zijn nu in stijl met de boodschap die het bedrijf uitdraagt: Ricoh
zorgt dat uw organisatie werkt als één geheel.
Met de nieuwe campagne wil het bedrijf de markt laten weten dat Ricoh
al sinds jaar en dag specialist is op het gebied van
informatiemanagement. Informatielogistiek zorgt ervoor dat informatie
en documenten door de juiste persoon op de juiste plek gebruikt kunnen
worden. Binnen én buiten organisaties. Ricoh's oplossingen, bestaande
uit hardware, software, consultancy en services zijn bouwstenen die in
elke organisatie inzetbaar zijn en bieden een totaaloplossing voor
alle informatiemanagement vraagstukken. Informatielogistiek is voor
organisaties een onmisbaar proces. Door informatie op de juiste
plaats, tijd en format te distribueren, krijgen bedrijven meer
overzicht, wat weer ten goede komt aan bijvoorbeeld projecten die
zo met een beter resultaat worden opgeleverd. Ook voorziet
informatielogistiek in een verbeterde samenwerking met derden, zoals
leveranciers, partners en klanten.
Sjoerd van Leeuwen, Marketing Operations Manager: "Altijd en overal
toegang hebben tot het bedrijfsnetwerk, het beschikken over de laatste
informatie en permanent in contact staan met klanten en collega's,
zijn tegenwoordig onmisbaar voor succesvol zakendoen. Maar op welke
manier zorgen bedrijven ervoor dat alle teamleden de juiste informatie
hebben op het juiste moment? Wil een onderneming realiseren dat haar
medewerkers optimaal kennis delen, dan moeten daar duidelijke kaders
en systemen voor zijn. Ricoh helpt bij deze informatielogistieke
vraagstukken. Met de nieuwe campagne onderstrepen we het belang en de
voordelen van informatielogistiek."