Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Winkelman en Van Hessen: "We've got him!"
Sir Richard Branson spreekt op Big Improvement Day

Amsterdam, 23 januari 2009 - Afgelopen dinsdag vond de tweede editie van de Big Improvement Day in de Amsterdam RAI plaats. Tal van vooraanstaande Nederlandse politici en ondernemers spraken over wat er goed gaat in Nederland en wat er beter kan. Er was echter één spreker, die de meeste aandacht trok: Sir Richard Branson. De oprichter van 230 bedrijven met ruim 50.000 mensen in dienst en eigenaar van één van de sterkste merken ter wereld geldt als één van de grootste en meest inspirerende ondernemers van onze tijd. Winkelman en Van Hessen haalde hem speciaal voor de BID naar Nederland.

Ton Winkelman (l) en Ralph van Hessen (r) meet Sir Richard Branson

Big Improvement Day
De Big Improvement Day, kortweg BID, is dé dag voor beslissers. Tijdens deze netwerkdag bundelen topmensen uit de overheid en het bedrijfsleven hun krachten. Zij staan met elkaar stil bij wat de kansen zijn voor ons land en lanceren verfrissende ideeën over hoe het nog beter kan. Hun motivatie: anderen deelgenoot maken van de kracht van een positieve instelling en geloof in Nederland. Tijdens de dag werd er dieper ingegaan op de thema's Duurzaamheid & Energie, Ondernemerschap, Educatie en Leiderschap. Op deze dag kregen goede ideeën daadwerkelijk een kans en staan positivisme en creativiteit centraal. Om de positieve BID-beweging te versnellen, komen verschillende deelnemers ook meerdere malen per jaar bij elkaar om concrete uitwerking te geven aan de ideeën die tijdens de dag gepresenteerd zijn. Naast Sir Richard Branson en Guy Verhofstadt waren er diverse iconen uit het Nederlandse bedrijfsleven en overheid die het publiek inspireerden met hun visie. Voor het programma en beeldmateriaal, zie www.bigimprovementday.nl.

Over Winkelman en Van Hessen

Winkelman en Van Hessen adviseert gerenommeerde ondernemingen en organisaties vanuit haar eigen onorthodoxe visie op het communicatievak. In essentie gaat het daarbij om creatieve communicatieprogramma's en meetbare resultaten. Het Haagse bureau is in bijna 30 jaar uitgegroeid tot het grootste onafhankelijke communicatieadviesbureau.



Ingezonden persbericht