Regus lidmaatschap geeft bedrijven die door de recessie zijn geraakt een concurrentievoordeel
21/01/2009 07:03
PR Newswire
AMSTERDAM, Nederland, January 21 /PRNewswire/ --
- Recordaantal neemt deel aan programma dat bedrijven helpt hun
prestaties te maximaliseren
BusinessWorld, een revolutionair nieuw product van Regus dat kosten
drastisch kan verlagen, biedt bedrijven voordelen die nieuwe mogelijkheden
geven tijdens deze zorgelijke economische tijden.
Regus Group (LSE: RGU), de leidende mondiale aanbieder van oplossingen
voor de werkplek, lanceert ten tijde van economische crises het BusinessWorld
programma. Dat geeft toegang tot professionele dagkantoren, bedrijfslounges
en café's op meer dan 1000 locaties wereldwijd.
In zes maanden tijd is het ledental geëxplodeerd met wereldwijd 200.000
personen en 10.000 bedrijven die hebben ingetekend op een van de vier unieke
lidmaatschappen van BusinessWorld die mobiele professionals ondersteunen.
Ondersteund door het vroege succes van het programma schat Regus in dat
BusinessWorld aan het eind van 2009 één miljoen leden zal hebben.
"Toen we BusinessWorld lanceerden, hadden we er geen idee van dat er een
wereldwijde economische crisis van deze grootte aan zou komen, maar dit
innovatieve product biedt significante bedrijfsvoordelen," zei Mark Dixon,
CEO van de Regus-groep. "Ondanks de recessie wordt er nog steeds handel
gedreven en wordt er nog steeds geld verdiend. De bedrijven die het goed
zullen doen, zijn die bedrijven die nieuwe kansen opzoeken en grijpen. Of het
nu gaat om het uitbreiden naar nieuwe markten of het stroomlijnen van
bestaande vastgoedinvesteringen, ons BusinessWorld-programma geeft leden een
uniek concurrentievoordeel - bijna overal waar handel wordt gedreven tegen
redelijke prijzen toegang tot de fysieke aanwezigheid van een bedrijf."
Dixon voegde eraan toe: "Tot nu toe was er geen product dat de
snelgroeiende mobiele werkkracht van tegenwoordig voor slechts EUR15 per dag
overal waar hun bedrijf ze in de wereld brengt directe toegang geeft tot
professionele, privé kantoorruimte. BusinessWorld biedt mobiele werkers alle
hulpmiddelen die ze nodig hebben om productief te blijven terwijl ze onderweg
zijn."
De firma International Data Corporation (IDC) voor marktonderzoek
voorspelt dat het aantal mobiele werknemers tegen 2011 wereldwijd één miljard
zal bereiken. Regus is het enige bedrijf dat het juiste product op de juiste
plek en het juiste moment levert om ze in het huidige economische klimaat te
helpen concurreren.
Veelvuldig internationaal zakenreiziger Andy Abramson, oprichter en CEO
van het marketing- en sociale communicatiebureau Communicano, Inc, is slechts
één lid van BusinessWorld dat van de voordelen profiteert. "Mijn Regus
BusinessWorld-kaart is voor mij net zo belangrijk als mijn creditcards," zegt
Abramson. "Ik vertrouw op de business centres van Regus over de hele wereld
om me te helpen bij het ontmoeten van klanten en onderweg productief te
blijven. Al mijn werknemers zijn virtuele werknemers zonder vast kantoor,
maar met de BusinessWorld-kaart kunnen we op elk moment toegang krijgen tot
een professioneel kantoor - terwijl we de overhead drastisch reduceren. Het
geld dat we hadden kunnen besteden aan kantoorruimte en meubilering gaat in
plaats daarvan nu naar het team - en zij zijn onze belangrijkste aanwinst,
vooral in deze onzekere tijden."
Bezoek www.regus.nl/businessworld om meer te weten te komen.
Over The Regus Group
Regus is wereldmarktleider in het aanbieden van verkennende werkruimtes.
Regus beschikt over producten en services die uiteenlopen van volledig
uitgeruste kantoorruimtes tot professionele vergaderruimtes, business lounges
en het grootste netwerk van studio's voor videoconferencing. Regus biedt een
nieuwe manier van werken, of dit nu van thuis uit, onderweg of vanuit een
kantoor is.
Naast klanten als Google, GlaxoSmithKline, IBM, Nokia en Accenture
verleent Regus diensten aan duizenden groeiende kleine en middelgrote
ondernemingen, die hun kantoor- en werkplekbehoeften uitbesteden aan The
Regus Group. Hierdoor kunnen zij zich concentreren op hun kernactiviteiten.
Meer dan 400.000 klanten profiteren elke dag weer van de faciliteiten die
Regus Group aanbiedt op 1.000 locaties, in 450 steden in 75 landen. Het stelt
individuen en ondernemingen in staat om te werken waar, hoe en wanneer zij
dat willen.
Zie www.regus.nl voor meer informatie.
Nathalie Renson, +33-(0)1-70-92-39-37, nathalie.renson@regus.com
-