Ingezonden persbericht
+++ Persbericht +++ Persbericht +++ Persbericht +++
Op 15 januari vond in Amsterdam de eerste Blind Dinner Date plaats die Relatieplanet, i.s.m. Sky Radio en restaurant Ctaste, heeft georganiseerd.
Daten in het donker groot succes
(QWP Roden Tue, 20 Jan 2009 16:00:00 GMT) - Uit vele inschrijvingen mochten uiteindelijk 16 singles deelnemen aan dit speciale evenement, welke een combinatie is van eten en (speed)daten in het pikkedonker. Het evenement was een groot succes! Blind Dinner Date Een blind date is natuurlijk altijd al spannend, dus wat moet je je dan wel niet voorstellen bij een blind dinner in het donker? Dat vroegen de kandidaten van de Relatieplanet Blind Dinner Date zich ook af en ze kwamen dan ook een beetje gespannen binnen bij restaurant Ctaste. Na een korte uitleg over het concept, werden eerst de dames naar binnen geleid en vervolgens de mannen. Ze hadden elkaar van tevoren niet gezien, dus hadden geen idee wie hun tafelgenoot werd tijdens hun diner in het donker. En het was donker! Geen enkel lampje, geen glimpje licht en geen nachtkijkers. Alles moest puur op gevoel. Het gespannen gevoel verdween in het donker als sneeuw voor de zon, en al snel was er een hoop vrolijk geroezemoes te horen van geamuseerde gesprekken. Na het voor- en hoofdgerecht was het tijd voor een tafelswitch, zodat iedereen met elkaar kennis kon maken. Geslaagd! Na afloop van het diner mocht iedereen zijn match opgeven, puur op basis van de ervaring in het donker. 'We hadden van tevoren iedereen zorgvuldig geselecteerd en je hoopt natuurlijk dat er dan matches zijn, maar dat is altijd enorm afwachten' zegt Tjeerd Korenstra, directeur van Relatieplanet. 'Dat we van de 8 koppels 5 matches zouden hebben, hadden we nooit durven dromen' vervolgt hij. 'Het geeft ook heel goed aan dat het zeker niet alleen om het uiterlijk draait, maar de inhoud minstens net zo belangrijk is'. Iedereen verliet met een grote glimlach laat op de avond het restaurant. Alle daters waren het daarbij over 1 ding roerend eens: deze avond was meer dan geslaagd! Vervolg Op de vraag of er een vervolg komt op de geslaagde avond kan Korenstra kort zijn: 'Jazeker! We hebben zoveel positieve reacties ontvangen dat een vervolg er zeker komt. Over de exacte invulling kan ik nog niets definitiefs zeggen, maar je hoort vanzelf weer van ons als je de media in de gaten houdt'.
Meer informatie over Relatieplanet
Over Relatieplanet.nl Relatieplanet.nl is de grootste online datingsite van Nederland en België. Sinds de lancering van de website in 2002 schreven ruim 2,7 miljoen singles zich in op deze website. In februari, maart en april 2008 noteerde de site top 5 posities in de Multiscope top 100 van meest bezochte websites in Nederland. Januari 2009 telt de site ruim 800.000 actieve leden. Daarmee is Relatieplanet.nl de meest interessante datingsite van Nederland en België. Relatieplanet.nl maakt onderdeel uit van Telegraaf Media Nederland. Over Telegraaf Media Nederland Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat een belangrijk deel van de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, Basismedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, Pilarczyk Mediagroep, Telegraaf Productiehuis, WebRegio Media en Librium TV.
Vragen over dit persbericht kunt u stellen aan
Tjeerd Korenstra, Directeur Relatieplanet
T: 050-501.80.80
E:
Bedrijfsgegevens
Relatieplanet
Oosteinde 2b
9301 LJ Roden
Nederland
T: +31(0)50-5018080
F: +31(0)50-5013383
E: tjeerd.korenstra@relatieplanet.nl