Persbericht
20 januari 2009
Nominaties Den Haag Marketing Promotieprijs 2008 zijn bekend!
DEN HAAG - De lijst met genomineerden voor de Den Haag Marketing Promotieprijs 2008 zijn gistermiddag gekozen. Uit alle binnengekomen nominaties via promotieprijs.nl heeft de jury de volgende lijst samengesteld:
Toerisme/Economie:
Madurodam
ShoppingNight
Feel at home in The Hague- The internationale Community Fair 2008
Sport:
Red Bull Knock Out
Dick Advocaat
Rabo Beach Challenge
Publieksevenementen:
Kinderparkpop
Unox Nieuwjaarsduik
Edwin Jansen & Dennis Weening voor Beatstad en Rock Nation
Cultuur:
Nederlands Dans Theater
Pophotspot
Haags Historisch Museum
Tot en met 2 maart 2009 kan iedereen stemmen op zijn of haar favoriete genomineerde via de website www.promotieprijs.nl . Voor wie geen computer heeft kan er op de traditionele manier gestemd worden middels een stemformulier in een stemhokje in het Atrium van het Stadhuis. Ook zal het AD/Haagsche Courant stembonnetjes in de krant plaatsen.
De Den Haag Marketing Promotieprijs is voor een persoon of organisatie die zich in 2008 op een onderscheidende manier heeft ingezet voor de promotie van de stad Den Haag. De publieks- en juryprijs wordt voor de 17e keer uitgereikt en kent één uiteindelijke hoofdwinnaar.
Op dinsdag 10 maart wordt de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt tijdens een feestelijke uitreikingsavond in Theater Diligentia. Tijdens de feestelijke uitreiking komen diverse spectaculaire acts voorbij! De presentatie van de avond is in handen van wethouder citymarketing, de heer Frits Huffnagel.
De jury bestaat uit wethouder Frits Huffnagel, Gerard Milo (Omroep West), Henk Ruijl (AD/Haagsche Courant), Egbert van der Pol (Provast) en Anja Overhoff (Den Haag Marketing).
---
Noot voor redactie,
Den Haag Marketing