Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

CM reikt Mobile Integration Award uit

Breda, 14 januari 2009 --- Tijdens de CM Dag 2009
op dinsdag 20 januari zal de eerste Mobile Integration Award uitgereikt worden door Paul Brackel (voorzitter van OMI2).

De Mobile Integration Award (MIA) wordt uitgereikt aan het bedrijf dat mobiel in 2008 het best heeft geïntegreerd in de bedrijfsprocessen of communicatie. De genomineerden bestaan uit een selectie van klanten van CM die het afgelopen jaar hebben aangetoond dat mobiele integratie in core processen voor hen de sleutel tot succes is gebleken.

Genomineerden voor de MIA zijn; Wehkamp, Politie,
Atlas Copco, Rabobank, SBS en Samskip.

De winnaar wordt gekozen door de consument (via
SMS) en een vierkoppige jury bestaande uit: Paul Brackel (voorzitter OMI2), Yuri van Geest (mede-oprichter Mobile Monday en zelfstandig adviseur op het gebied van digitale media), Ramses Jedeloo (Uitgever TeleCom Update) en Maarten de Haan (Manager Wholesale Messaging KPN).

CM Dag 2009

De MIA is onderdeel van de CM Dag;
een dag waarop klanten, zoals de Rabobank, Politie, SBS Broadcasting, T for Telecom, 3FM en Holland Casino, inzicht geven in hoe zij succesvoller zijn geworden door integratie van mobiele media.

De CM Dag zou eerst in Beeld & Geluid te
Hilversum plaatsvinden, maar vanwege de enorme belangstelling is uitgeweken naar een grotere locatie, Spant te Bussum.

Ronnie Overgoor (oprichter van Blue Shots en
presentator van Pitchtalk op de zender Het Gesprek) treedt op als dagvoorzitter.

Over CM

CM exploiteert sinds 1999 een zelf
ontwikkeld SMS netwerk dat verbonden is met alle operators in Nederland en België. CM is Nederlands marktleider in business to business SMS en MMS diensten. CM handelt bijvoorbeeld SMS verkeer af voor de nationale tv stations, banken en mvno's. Daarnaast is CM innovatief op het gebied van nieuwe vormen van mobiel betalen, content delivery en mobile marketing.

CM bestaat uit de werkmaatschappijen ClubMessage
Benelux (standaard applicaties), CM Technology (technische en complexe maatwerkoplossingen) en CM Telecom (bulk en premium SMS/MMS diensten in 75 landen). CM is voor het derde jaar op rij onderdeel van de Deloitte Fast 50.

************************************** Einde
persbericht *****************************************