Ingezonden persbericht


Van Argentinië tot in Chili met Case Logic!

Case Logic sponsort het succesvolle Overdrive team voor de Zuid-Amerikaanse rally

3-18 januari, 2009

Gembloux, België, 19 januari 2009 - Case Logic, wereldwijd marktleider in het ontwerpen en produceren van business en lifestyle accessoires, kondigt haar samenwerking aan met Overdrive, een van de grote teams die deelgenomen heeft aan de Dakar Rally van 3 tot 18 januari.

Zoals in 2007 sponsort Case Logic ook dit jaar weer één van de belangrijkste motorsportevenementen en maakt van deze gelegenheid gebruik om de kwaliteit van hun producten te demonstreren aan het publiek. De ruwe condities waarin de laatste race gereden werd, bewijzen dat Case Logic producten goed bestand zijn tegen de extreme omstandigheden en landschappen typerend voor deze rally. Case Logic producten beschermden het grootste gedeelte van de elektronica die het Overdrive team nodig had gedurende deze 15 dagen durende race.

Iedereen in Overdrive!
Tijdens deze 31ste editie bevonden zich aan het stuur van de drie officiële Overdrive auto's: Krzysztof Holowczyc, Ivar Tollefsen en Jacky Loomans. Hun copiloten waren Jean Marc Fortin, Quin Evans en Marc Lauwers. De auto's waren uitgerust met de laatste nieuwe technologieën. Het Overdrive team dat Case Logic producten nu voor de tweede keer getest heeft tijdens deze rally, eindigde 4de en 5de in de eindrangschikking. Een fantastisch resultaat!

Als technische sponsor heeft Case Logic het team voorzien van de volgende producten:
- Praktische, stijlvolle en duurzame duffle
bags en trolleys in EVA en Nylon: LLD-29,
LLR-22 en LLR-24

- Beschermende notebooktassen en
rugzakken: LNB-15F, BNA-13, KLC-15, VNB-
15

- Kleurrijke gadgetbescherming: Notebook
Shuttles PAS-15, SNS-13 en SNS- 15, etui voor
hard drive PHDC-1, UNP-2 etuis,
UNZ-2, UP-2 en MP3 armband UMC-3

- Tassen voor camera's en andere foto-
accessoires: SLRC-lijn en SLRA-lijn,
QPB-11

- Tassen voor DVD spelers met 10" scherm: WDES-10, WDEC-10

"We zijn verheugd dat we dit team mochten sponsoren en voorzien hebben van alle nodige accessoires en bagage om hun mobiele elektronica in op te bergen," zegt Julia Rost, Case Logic's Product & Marketing Manager. "We hopen dat Case Logic bijgedragen heeft aan Overdrive's succes!"

Voor meer informatie over Case Logic's sponsorschap, beelden of om een interview te organiseren met Julia Rost, Case Logic's Product & Marketing Manager, neem contact op met onderstaand perscontact.

Over Case Logic, www.caselogic.eu Case Logic, een merk van de Thule Group, is toonaangevend in de ontwikkeling en productie van intelligente opbergoplossingen voor mensen met een druk leven. Het bedrijf ontwerpt unieke en intuïtieve producten om gebruiksvoorwerpen op te bergen, te beschermen en te vervoeren.

Vandaag bestaat het productaanbod van Case Logic uit meer dan vierhonderd opbergoplossingen voor professioneel en privé-gebruik evenals mobiele accessoires: Mobile Computer, Packs&Bags, Travel, DVD, Media, Automotive, Photo/Video en Portable Electronics. Case Logic is eigenaar van meer dan 100 patenten voor het innovatieve design en de technologie van hun producten. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Gembloux, België.

Case Logic is onderdeel van Thule, wereldleider in Sports Utility Transportation. Thule levert oplossingen voor actieve families en outdoor enthousiastelingen die hun materiaal veilig, gemakkelijk en stijlvol willen vervoeren.