Audax

Persbericht

15 januari 2009

Betapress uitgeroepen tot beste retailpartner 2009

Op 13 januari 2009 werd Betapress uitgeroepen tot winnaar van de Industributie-award in de categorie Non-Food. De resultaten van het industributierapport 2009, waarin Betapress als beste werd beoordeeld op de onderdelen accountmanagement, trade marketing en supply chain management, werden in Huis ter Duin gepresenteerd. Jaarlijks worden middels deze verkiezing de beste handelspartners gekozen door retailers en leveranciers.

Betapress beste handelspartner Non-Food

De afgelopen 3 jaar heeft Betapress niet alleen fors geïnvesteerd in het verder verbeteren van haar logistieke processen maar vooral ook hard gewerkt aan de verdere professionalisering van haar commerciële processen en werkwijze, zowel richting uitgevers als retailers. Zo is de afdeling trade marketing verder uitgebouwd, is category management een veel belangrijkere pijler binnen de commerciële aanpak geworden en wordt er veel energie gestoken in het verder optimaliseren van de samenwerking tussen uitgevers en retailers. "Dat deze aanpak heeft geleid tot het winnen van de Industributietrofee is een fantastische waardering door onze klanten, en bevestigt ons dat we vol door moeten op de ingeslagen koers", aldus Peter Brouwer, algemeen directeur Betapress en lid Hoofddirectie Audax.

Uitgevers uit binnen- en buitenland vinden in Betapress een full servicepartner voor de marketing en distributie van hun tijdschrifttitels in Nederland. Een markt waarin Betapress in de dertig jaar van haar bestaan een leidende positie heeft weten te verwerven. Onder regie van Betapress vindt een breed scala tijdschrifttitels hun weg naar zo'n 9.000 verkooppunten en de abonnees.

Naast tijdschriften houdt Betapress zich ook bezig met de distributie van aanverwante artikelen als boeken, agenda's en kalenders, tradingcards, verschillende merchandiserartikelen en hype artikelen.

(einde persbericht)



Audax