PERSBERICHT
Kaspersky Lab favoriete antivirusoplossing in Europa dankzij excellente prestaties
Circa 35% van Europese eindgebruikers kiest Kaspersky Lab bij aanschaf van een stand-alone antivirusoplossing in het retailkanaal
Moskou/'s-Hertogenbosch, 15 januari 2009 - Volgens recente onderzoeksgegevens van
'Het vervult ons met trots dat Europese klanten vertrouwen stellen in onze technologie en oplossingen', aldus Ralf Tegethoff, Regional Director Consumer Business van Kaspersky Lab Europe. 'Hierdoor kunnen wij dagelijks miljoenen klanten beschermen tegen gerichte aanvallen van cybercriminelen. Deze aanvallen zijn bepaald geen kinderspel, zoals in het verleden. Nu is er sprake van een hoogontwikkelde markt met georganiseerde groepen cybercriminelen die achter zulke aanvallen zitten. Hun enige oogmerk is geld en hun methoden worden met de dag geavanceerder.'
Europa's voorkeur
Het onderzoek van GfK Retail and Technology, het gerenommeerde Duitse marktonderzoeksbureau dat omzetgegevens verzamelt van technische consumentenproducten en entertainmentmedia, toont aan dat Kaspersky Lab tot de toonaangevende merken in Europa behoort. Dit vertrouwen van de consument onderstreept niet alleen de kwaliteit van de oplossing maar ook het groeiende besef onder eindgebruikers van het probleem cybercriminaliteit.
Prijs en beschikbaarheid
Kaspersky Anti-Virus 2009 is verkrijgbaar vanaf ¤14,95 (bunndelprijs).
Over Kaspersky Lab
Kaspersky Lab, opgericht in 1997, is een internationaal softwarebedrijf dat geavanceerde oplossingen levert voor de beveiliging van bedrijfs- en thuisnetwerken tegen internetgerelateerde risico's als virussen, spam, hackers, crimeware, malware en spyware. De door Kaspersky ontwikkelde technologie wordt wereldwijd toegepast in producten en diensten van vooraanstaande IT-securitybedrijven.
Het hoofdkantoor van Kaspersky Lab is gevestigd in Moskou, Rusland. Daarnaast heeft het bedrijf regionale kantoren in de Benelux, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Polen, Roemenië, China, Japan, Zuid-Korea en de Verenigde Staten plus een wereldwijd netwerk van ruim vijfhonderd partners.
Voor meer informatie:
Ingezonden persbericht