Ingezonden persbericht
Harmen Scholten nieuwe Category Director Food van Regio West Europa PepsiCo
UTRECHT, 13 januari 2009 - Harmen Scholten (41) is benoemd tot de nieuwe Category Director Food van PepsiCo's West Europe Region. In zijn nieuwe functie is Scholten verantwoordelijk voor het uiteenzetten van de business strategie en het management van de totale Food portfolio van PepsiCo West Europe. Hieronder vallen de hartige snacks, noten en ontbijtgranen met merken zoals Lay's, Duyvis en Quaker. Hij wordt eveneens onderdeel van het Leadership Team West Europa.
In 2003 startte Harmen Scholten binnen PepsiCo. Sinds 2005 was hij Marketing Director Food Noord Europa en zette hij een professioneel en sterk Benelux marketing team op. In deze periode heeft hij bovendien zijn ervaring en kennis over producten in de hartige snacks categorie verder uitgebreid.
In zijn nieuwe rol zal Scholten nauw samenwerken met de Marketing Teams in verschillende markten om best practices uit te wisselen en optimaal in te zetten. Cindy Tervoort (Marketing Director Savory Snacks) neemt de verantwoordelijkheid van Scholten over voor de Nederlandse markt ten aanzien van de hartige snacks en noten. De ontbijtgranen komen in de portefeuille van Karl Buiks (Director Beverages & Quaker).
***********
Ingezonden persbericht