Ingezonden persbericht


Quint Wellington Redwood benoemt Bart Stofberg tot Principal Consultant

Service Management Practice versterkt met ervaren consultant

Amsterdam, 13 januari 2009 - Quint Wellington Redwood, het onafhankelijke managementadviesbureau dat zich volledig toelegt op het oplossen van IT-gerelateerde organisatievraagstukken, stelt Bart Stofberg aan als Principal Consultant binnen de practice Service Management. Vanuit deze practice richt Quint zich op het begeleiden van klanten bij de professionalisering van hun IT-servicemanagementorganisatie en het vergroten van de bijdrage van IT aan het succes van de onderneming.

Bart Stofberg beschikt over uitgebreide ervaring in de IT-sector als consultant, veranderaar en (informatie)manager. Hij werkte jarenlang als Lead Consultant bij Logica, waar hij verantwoordelijk was voor visie en exposure met betrekking tot Functioneel Management en samenwerking binnen de IT-keten. Tijdens zijn loopbaan heeft Bart Stofberg een uitgebreid netwerk en een reputatie als inspirerend spreker en schrijver opgebouwd.

"Als Principal Consultant voor Service Management past Bart Stofberg uitstekend in de Quint-traditie van uitdaging en vernieuwing," zegt Maurice Boon, Managing Partner bij Quint Wellington Redwood. "Vanuit diverse rollen heeft Bart diepgaande kennis van procesinrichting en -verbetering opgedaan bij veel verschillende IT-organisaties. Op basis daarvan heeft hij een aansprekende en effectieve visie op Service Management ontwikkeld. Voor Quint is hij een grote aanwinst, omdat hij zowel Quint als onze opdrachtgevers kan helpen om oplossingen te vinden voor eigentijdse IT-gerelateerde organisatievraagstukken."

Quint Wellington Redwood
Quint Wellington Redwood - kortweg 'Quint' - is een toonaangevend, onafhankelijk managementadviesbureau dat zich volledig toelegt op het oplossen van IT-gerelateerde organisatievraagstukken. De dienstverlening is grensoverschrijdend en strekt zich uit over 49 landen en vier continenten. Quint richt zich in het bijzonder op strategie, sourcing, regie en service- en informatiemanagement, waarbij wereldwijd best practices worden ontwikkeld en geïmplementeerd. Quint is in 1992 opgericht om organisaties te helpen meer uit hun IT te halen. Niet door meer IT toe te voegen, maar door de IT beter te organiseren. Quint's portfolio van diensten omvat onder andere Opleiding, Consulting en Measurement en is geïntegreerd in de verschillende business- en IT-domeinen. Met het motto "Dare to Challenge", daagt Quint zichzelf en haar klanten voortdurend uit om ingrijpende prestatieverbeteringen, een betere concurrentiepositie en meer toegevoegde waarde te realiseren. Quint vindt niet alleen de organisatie van haar klanten opnieuw uit, maar ook de consultancybranche zelf!

Meer informatie over Quint vindt u op www.quintgroup.com