Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Utrecht, 13 januari 2009

PrizeWize en La Ligna brengen e-mailmarketing activiteiten onder bij Add to Favorites.

Add to Favorites gaat de dienstverlening rondom alle e-mailmarketing activiteiten van zowel La Ligna als PrizeWize verzorgen. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de software van Tripolis. Voor beide bedrijven geldt dat zij in Add to Favorites een goede partner voor de e-mailactiviteiten hebben gevonden, zowel voor de verzending als het design, creatie en overige ondersteuning. De strategische kennis rondom e-mailmarketing activiteiten en de uitgebreide ervaring in het vakgebied waren, naast de goede software, doorslaggevend.

"Goede, relevante e-mailcampagnes zijn voor ons een logische uitbreiding op de recente ontwikkelingen rondom de nieuwe website en webshop. We willen zowel onze bestaande klanten, als nieuwe klanten via e-mail kunnen enthousiasmeren voor een bezoek aan onze (web)winkel. Een flexibele, goede meedenkende partner is voor ons belangrijk om dit tot een succes te maken." Aldus Judith Schoof-Van Dijl, marketingmanager bij La Ligna.

Niels Brölman, marketingmanager bij PrizeWize vult aan: "Het direct kunnen informeren van onze aangesloten leden wanneer een contract afloopt of een nieuwe aanbieding past, is van groot belang voor onze dienstverlening. Met de campagnemanagement toepassing van Tripolis Dialogue kunnen we dit goed automatiseren. Een partner die vervolgens actief meekijkt met wat we versturen en hier verbeteringen voor aandraagt, maakt dat we vertrouwen hebben in de resultaten."

Joris de Bruijne, partner bij Add to Favorites, tenslotte: "Voor beide bedrijven geldt dat e-mailcommunicatie een belangrijke toevoeging aan de bestaande dienstverlening is. Doordat we de situatie bij de klant goed hebben kunnen doorgronden, konden we hen een passende oplossing bieden samen met Tripolis."

Over La Ligna
La Ligna B.V. is een landelijke retailorganisatie, die zich richt op de verkoop van klassiek-sportieve damesmode. La Ligna heeft zich toegelegd op exclusieve, chique damesmode en accessoires met een kleurrijk eigen gezicht. Daarnaast geeft La Ligna graag extra service naar haar klanten. La Ligna behoort tot een belangrijke speler in het hoogste segment dameskleding met 41 landelijk verspreide filialen en 250 medewerkers.

Over PrizeWize
PrizeWize is een onafhankelijke internetsite voor gratis, interactief advies en het gemakkelijk vergelijken, afsluiten en beheren van alle contracten, zodat altijd de beste keuze gemaakt kan worden en op het juiste moment. PrizeWize richt zich primair op het consumenten en het zakelijke (MKB) segment. PrizeWize is een innovatief en sterk technologisch georiënteerd bedrijf dat de consument meer wil bieden dan de state of the art.

Over Add to Favorites
Add to Favorites is een full service e-mailmarketing bureau dat zich bezighoudt met e-mailmarketing strategie en advies, implementatie, concept en design, campagnemanagement, projectmanagement, software implementaties, fullservice activiteiten en reporting. Add to Favorites onderscheidt zich bij haar klanten op het gebied van meedenkend vermogen en het bieden van kwaliteit van werken. Add to Favorites wil vooral de klant werk uit handen nemen en kennis en kunde toevoegen op het gebied van e-mailmarketing, in een (pro-)actieve samenwerking met de klant. Centrale doelstelling van elk partnership is het maken van kwalitatief betere e-mailings, meer tevreden ontvangers en het daardoor verkrijgen van een maximale conversie. Add to Favorites werkt onder meer voor: Essent, Centraal Beheer Achmea, OHRA, HKU, Postbus 51, selexyz en Reed Business.

Einde persbericht

---

Noot voor de redactie/