Warchild
T-Mobile-actie levert 45.000 euro op voor War Child
Als een van de hoofdsponsoren van War Child heeft T-Mobile tijdens de
feestdagen een speciale actie georganiseerd om extra geld in te
zamelen. De actie liep in alle 80 T-Mobile winkels en via de e-shop op
www.t-mobile.nl. Per nieuwe klant - zakelijk, particulier, pre-paid of
abonnement - ging 5 euro naar War Child. Met de vandaag bekendgemaakte
opbrengst kan War Child het komende jaar weer meer kinderen in
oorlogsgebieden helpen.
Priscilla Tomasoa, PR manager bij T-Mobile in Nederland: `De opbrengst
van de actie voor War Child is een resultaat waar we bij T-Mobile erg
trots op zijn. Het enthousiasme van alle medewerkers in de T-Mobile
winkels heeft veel bijgedragen aan het succes van de actie. De laatste
twee weken van het jaar zijn altijd al drukke tijden in de winkels,
maar gedurende de War Child Weken leek het drukker dan ooit. Het is
duidelijk dat consumenten `iets goeds terug willen doen' en War Child
spreekt een groot publiek aan. Daarnaast zijn er zelfs nog donaties
gekomen voor deze actie waardoor er nog meer geld is ingezameld.`
Jacqueline Kleijn, Manager Marketing en Corporate Sponsoring van War
Child:"De War Child Weken, georganiseerd door T-Mobile, zijn een
geweldige afsluiting van het jaar geweest. De recente strijd in Congo
en het oplaaiende geweld in Oeganda maken ons werk helaas nu urgenter
dan ooit en wij hebben partners als T-Mobile heel hard nodig om de
slachtoffers van deze en andere oorlogen, te helpen. Deze actie geeft
ons de mogelijkheid om nog meer kinderen in oorlogsgebieden te
helpen."