- PERSBERICHT -
Tina gratis in heel Nederland
Vernieuwd meidenblad geeft zichzelf cadeau op 2 januari
Hoofddorp, 23 december 2008 - Tina bestaat ruim 40 jaar, maar blijft vernieuwen! En dat mag gevierd worden. Daarom wordt op 2 januari gratis de nieuwste editie van Tina uitgedeeld. Alle meiden van 7 tot en met 12 jaar kunnen deze Tina ophalen bij één van de 375 Bruna filialen in Nederland.
De nieuwe Tina
Al meer dan 40 jaar is Tina een begrip onder meiden. Sinds de start van het weekblad is er natuurlijk veel veranderd. In 2008 onderging Tina een grondige restyling. Dikker papier, 12 extra pagina's, een glossy voorkant en een hippe vormgeving maken dat het weekblad helemaal van deze tijd is. Ook de inhoud van het blad is vernieuwd. Vanaf nu staan er elke week meer strips, meer tips en meer vips in. Het resultaat: een Tina van nu waar meiden elke keer lekker bij weg kunnen dromen.
Tina trakteert!
Om te vieren dat Tina een nieuwe uitstraling heeft én om alle meiden hier kennis mee te laten maken, trakteert Tina op haar eigen blad. Op 2 januari wordt in alle Bruna filialen in Nederland de nieuwste editie van Tina weggegeven. Meiden tussen de 7 en de 12 jaar kunnen deze gratis ophalen. Een mooi cadeau om het nieuwe jaar goed te beginnen!
Kijk voor meer informatie over Tina of over deze unieke actie op
Over Tina
Tina bestaat sinds 1967 en is uitgegroeid tot een sterk merk. Herkenbaar, avontuurlijk en vrolijk. Elke week staat Tina vol met spannende strips, leesverhalen van bekende Nederlandse auteurs en melige kwissen! Maar natuurlijk ook onderwerpen als mode, beauty en de allerlaatste nieuwtjes over favoriete pop- en tv-sterren worden in Tina behandeld.
Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern Sanoma. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (
Ingezonden persbericht