Ingezonden persbericht
Bell Sell Groep benoemt Hans Koreman als opvolger van Tonny Maas voor het contact center in Almere
Almere, 22-12-2008 - De Bell Sell Groep zal per 1 Januari haar management team uitbreiden met Hans Koreman. Hij zal binnen de groep eindverantwoordelijk zijn voor het contact center in Almere.
Hans Koreman, 57 jaar, heeft meer dan 27 jaar ervaring binnen de branche. Naast functies voor Ernst & Young, UPC en BRW Groep, was Hans in de periode vanaf 2003 eindverantwoordelijk voor het contact center van Cendris BSC in Zuid Africa.
CEO Marc-Derek Schönberger: "Onze huidige contact center manager in Almere, Tonny Maas, heeft maar liefst 28 jaar lang voor Bell Sell gewerkt. Dit is werkelijk uniek voor onze branche en geeft duidelijk aan hoe hecht de cultuur binnen onze organisatie is. Nu onze Tonny van haar welverdiende pensioen gaat genieten hebben we in Hans een waardige opvolger gevonden".
Hans Koreman: " Ik heb er enorm veel zin in weer in Nederland aan de slag te gaan. De ambities van Bell Sell gecombineerd met de veranderingen in de klantcontact sector vormen een enorme uitdaging waar ik mijn ambities volledig in kwijt kan".
Over de Bell Sell Groep:
Bell Sell is van oudsher (sinds 1964) een commerciële organisatie, toonaangevend op het gebied van B2B en B2C telesales. De Bell Sell Groep beschikt naast haar 4 call centers, gevestigd in Almere, Arnhem, Haarlem en Utrecht (totaal circa 400 seats) , ook over een marktonderzoekbedrijf (XS-2-Data), een Direct Marketing afdeling en een Direct Sales business unit. Bell Sell is de specialist in Nederland op het gebied van multi channel direct sales activiteiten en biedt klanten de mogelijkheid te kiezen uit een totaaloplossing voor commercieel gerelateerde klantcontacten.
Op de Web-Sites van de Bell Sell Groep (www.BellSell.nl) en (www.XS-2-Data.nl) kunt u meer informatie aantreffen.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Bell Sell Groep
Marc-Derek Schönberger,
CEO,
Tel: 036-751 7002
---- --