SNT Groep NV



SNT Nederland behaalt ORtificaat

Zoetermeer, 15 december 2008 - Medezeggenschap doet er toe! Op 11 december jl. is het ORtificaat uitgereikt aan SNT Nederland B.V. Uit handen van de voorzitter van de stichting ORtificaat, mevrouw Trudie Gerritsen ontving Max Patijn de voorzitter van de Ondernemingsraad dit keurmerk in aanwezigheid van de bestuurder van SNT, Jac Vermeer.

Cum Laude geslaagd, was de toelichting van mevrouw Gerritsen bij de uitreiking. SNT is nu één van de 4 ondernemingen in Nederland die heeft aangetoond dat er binnen de organisatie sprake is van excellente medezeggenschap. Het ORtificaat is een keurmerk voor ondernemingen die erin zijn geslaagd vorm en inhoud te geven aan medezeggenschap, waarbij het de ultieme doelstelling is de kwaliteit van de medezeggenschap in de organisatie te verhogen . Het welverdiende certificaat vormt het zichtbare bewijs dat SNT aandacht heeft voor haar medewerkers en er sprake is van goed overleg tussen werkgever en de Ondernemingsraad.

¿Dit is het 3e keurmerk dat SNT Nederland behaalt dit jaar. We mochten eerder dit jaar als enige facilitaire contact center in Nederland het prestigieuze COPC certificaat in ontvangst nemen. Dit is hét keurmerk voor excellente call center operations. Na toetreding tot de WGCC in de eerste helft van 2008 is SNT na een onafhankelijke audit onmiddellijk tot Quality Member benoemd. Hiermee laat SNT zien dat het streven naar zeer goede kwaliteit op vele deelaspecten ook daadwerkelijk wordt gerealiseerd¿, aldus Jac Vermeer, algemeen directeur SNT Nederland.

Over SNT
SNT is Nederlands langst bestaande contactcenter en expert in multichannel klantcontact afhandeling. Met 4 vestigingen en meer dan 2000 medewerkers is SNT één van de grootste facilitaire contactcenters in Nederland. SNT zorgt ervoor dat opdrachtgevers effectief contacten met hun klanten kunnen opbouwen en onderhouden. Op basis van de bedrijfsdoelstellingen van de opdrachtgever optimaliseert SNT de waarde van de contacten per klantsegment. Voor verschillende opdrachtgevers heeft SNT belangrijke resultaten geboekt in de balans tussen kosten en klanttevredenheid, het genereren van inkomsten uit inkomend klantcontact en het verhogen van de conversie op telemarketingcontacten.

Meer informatie
SNT Nederland BV
Sandra Hulsenboom
t: (079) 368 69 70
e: shulsenboom@nl.snt.com