SNT Nederland behaalt ORtificaat
Zoetermeer, 15 december 2008 - Medezeggenschap doet er toe!
Op 11 december jl. is het ORtificaat uitgereikt aan SNT Nederland B.V. Uit
handen van de voorzitter van de stichting ORtificaat, mevrouw Trudie
Gerritsen ontving Max Patijn de voorzitter van de Ondernemingsraad dit
keurmerk in aanwezigheid van de bestuurder van SNT, Jac Vermeer.
Cum Laude geslaagd, was de toelichting van mevrouw Gerritsen bij de
uitreiking. SNT is nu één van de 4 ondernemingen in Nederland die
heeft aangetoond dat er binnen de organisatie sprake is van excellente
medezeggenschap. Het ORtificaat is een keurmerk voor ondernemingen die
erin zijn geslaagd vorm en inhoud te geven aan medezeggenschap,
waarbij het de ultieme doelstelling is de kwaliteit van de
medezeggenschap in de organisatie te verhogen . Het welverdiende
certificaat vormt het zichtbare bewijs dat SNT aandacht heeft voor
haar medewerkers en er sprake is van goed overleg tussen werkgever en
de Ondernemingsraad.
¿Dit is het 3e keurmerk dat SNT Nederland behaalt dit jaar. We mochten
eerder dit jaar als enige facilitaire contact center in Nederland het
prestigieuze COPC certificaat in ontvangst nemen. Dit is hét keurmerk
voor excellente call center operations. Na toetreding tot de WGCC in
de eerste helft van 2008 is SNT na een onafhankelijke audit
onmiddellijk tot Quality Member benoemd. Hiermee laat SNT zien dat het
streven naar zeer goede kwaliteit op vele deelaspecten ook
daadwerkelijk wordt gerealiseerd¿, aldus Jac Vermeer, algemeen
directeur SNT Nederland.
Over SNT
SNT is Nederlands langst bestaande contactcenter en expert in
multichannel klantcontact afhandeling. Met 4 vestigingen en meer dan
2000 medewerkers is SNT één van de grootste facilitaire contactcenters
in Nederland. SNT zorgt ervoor dat opdrachtgevers effectief contacten
met hun klanten kunnen opbouwen en onderhouden. Op basis van de
bedrijfsdoelstellingen van de opdrachtgever optimaliseert SNT de
waarde van de contacten per klantsegment. Voor verschillende
opdrachtgevers heeft SNT belangrijke resultaten geboekt in de balans
tussen kosten en klanttevredenheid, het genereren van inkomsten uit
inkomend klantcontact en het verhogen van de conversie op
telemarketingcontacten.
Meer informatie
SNT Nederland BV
Sandra Hulsenboom
t: (079) 368 69 70
e: shulsenboom@nl.snt.com
SNT Groep NV