Warchild
Real Time Solutions overhandigt 17.500 aan WarChild
In het afgelopen jaar heeft de directie van Real Time Solutions, in
het kader van het 10 jarig bestaan, haar medewerkers uitgedaagd zoveel
mogelijk geld in te zamelen voor War Child. Directeur Barry Dooper
fietste over de Franse Alpen en sprokkelde veel sponsorgeld bij
elkaar. Commercieel directeur Wesley Maas kocht wijn in en verkocht ze
onder War Child label, uiteraard met een goeie marge. Maar de top
actie was van office manager Patricia Bleeker. Zij organiseerde 8
avonden huiskamerdiners, gesponsord door de Weesper middenstand en
geholpen door vele vrienden & kennissen.
Ook burgemeester Horseling van Weesp was aanwezig om het bedrijf te
feliciteren met hun 10-jarig bestaan. Horseling: "Ik kom niet ieder
bedrijf feliciteren met hun 10-jarig bestaan, maar Real Time is een
bedrijf dat zeer aanwezig en betrokken is in de Weesper samenleving.
Vooral bij sportieve evenementen komen we Real Time tegen als sponsor
en winnaar. En die maatschappelijke betrokkenheid vindt zijn bekroning
in de acties voor War Child, dat rechtvaardigt mijn bezoek hier:
gefeliciteerd!"
War Child wil hierbij Real Time Solutions ontzettend bedanken voor hun
inzet en bijdrage!