Gemeente Voerendaal

\ 16/12/2008 - Voerendaal, welkom!
De nieuwe serviceafspraken van de gemeente Voerendaal.

De gemeente Voerendaal is continue bezig om de dienstverlening aan haar burgers en klanten te verbeteren. Gelet op de diversiteit en complexiteit van de producten en diensten vinden wij het van belang dat u weet welke normen wij hanteren bij het verlenen van diensten en het leveren van producten. Hiervoor hebben wij serviceafspraken op papier gezet. U bent als inwoner, ondernemer of bezoeker van de gemeente Voerendaal altijd welkom. Om dit voor u te realiseren proberen we op allerlei manieren bereikbaar en beschikbaar te zijn. Gaan we samen op zoek naar antwoorden op uw vragen. En zullen we ondanks alle wet- en regelgeving proberen de dienstverlening zo gemakkelijk en eenvoudig mogelijk te maken. Uiteindelijk zijn we het eerste aanspreekpunt voor al uw overheidsvragen.

Serviceafspraken
Via de serviceafspraken verschaffen wij u duidelijkheid over de wijze waarop we dit gaan realiseren. U krijgt dus iets in handen om ons aan te spreken op de kwaliteit van de dienstverlening. Klachten zijn dus welkom! Het kan de dienstverlening voor u en anderen in de toekomst alleen maar verbeteren. De normen in deze serviceafspraken worden komende tijd kritisch bekeken en waar mogelijk bijgesteld. Om het u gemakkelijker te maken, hebben wij de producten en diensten waarvoor wij een duidelijke afhandelingstermijn, wijze van aanvragen en afhandeling kunnen garanderen, bij elkaar gezet.

Een andere kijk op de dienstverlening van de gemeente Voerendaal vormt een onderdeel van de toekomstvisie: Voerendaal, een verrassende ontmoeting. De dienstverlening beschreven in deze serviceafspraken staat in het teken van de ontmoeting, is dynamisch, vitaal en toekomstbestendig.
Voor meer informatie over de serviceafspraken, klik hier.