Gemeente Voerendaal
\ 16/12/2008 - Voerendaal, welkom!
De nieuwe serviceafspraken van de gemeente Voerendaal.
De gemeente Voerendaal is continue bezig om de dienstverlening aan
haar burgers en klanten te verbeteren. Gelet op de diversiteit en
complexiteit van de producten en diensten vinden wij het van belang
dat u weet welke normen wij hanteren bij het verlenen van diensten en
het leveren van producten. Hiervoor hebben wij serviceafspraken op
papier gezet. U bent als inwoner, ondernemer of bezoeker van de
gemeente Voerendaal altijd welkom. Om dit voor u te realiseren
proberen we op allerlei manieren bereikbaar en beschikbaar te zijn.
Gaan we samen op zoek naar antwoorden op uw vragen. En zullen we
ondanks alle wet- en regelgeving proberen de dienstverlening zo
gemakkelijk en eenvoudig mogelijk te maken. Uiteindelijk zijn we het
eerste aanspreekpunt voor al uw overheidsvragen.
Serviceafspraken
Via de serviceafspraken verschaffen wij u duidelijkheid over de wijze
waarop we dit gaan realiseren. U krijgt dus iets in handen om ons aan
te spreken op de kwaliteit van de dienstverlening. Klachten zijn dus
welkom! Het kan de dienstverlening voor u en anderen in de toekomst
alleen maar verbeteren. De normen in deze serviceafspraken worden
komende tijd kritisch bekeken en waar mogelijk bijgesteld. Om het u
gemakkelijker te maken, hebben wij de producten en diensten waarvoor
wij een duidelijke afhandelingstermijn, wijze van aanvragen en
afhandeling kunnen garanderen, bij elkaar gezet.
Een andere kijk op de dienstverlening van de gemeente Voerendaal vormt
een onderdeel van de toekomstvisie: Voerendaal, een verrassende
ontmoeting. De dienstverlening beschreven in deze serviceafspraken
staat in het teken van de ontmoeting, is dynamisch, vitaal en
toekomstbestendig.
Voor meer informatie over de serviceafspraken, klik hier.