Promotiestunt Serendipity groot succes
ROTTERDAM, 20081215 -- Hairstyling & skincare salon Serendipity deelde vrijdag 12-12-2008 maar liefst 400 goodiebags uit aan nietsvermoedende eters op het Westelijk Handelsterrein te Rotterdam.
Sinds september 2008 wordt de promotie van Serendipity verzorgd door zeven enthousiaste communicatiestudenten van hogeschool Inholland. Het hoogtepunt van dit project vond afgelopen vrijdag plaats op het Westelijk Handelsterrein in Rotterdam. Met het oog op de feestdagen werden 400 gasten aangenaam verrast met een goodiebag.
De goodiebags waren gevuld met een monster van het merk Simply Zen, een door de studenten ontworpen flyer en een waardebon ter waarde van ¤ 30,-. Op deze manier hoopt Serendipity zich bekend te maken onder het Rotterdams publiek. De actie was een groot succes. Iedereen die de goodiebag in ontvangst nam, reageerde verwonderd.
Slechts enkele ondernemingen op het Westelijk Handelsterrein waren benaderd. Deze selectie beperkte zich tot Wijnbar en Verre, Restaurant Rosso, Jazzclub Biblio, Japans restaurant Fugu en de Belastingsdienst eten & drinken.
Serendipity