Persbericht
zanox breidt affiliate marketing uit met Performance Based Search Marketing
~ Nesrin Gökmen aangesteld als nieuwe search engine marketeer ~
Amsterdam - 15 december, 2008 - zanox, toonaangevend aanbieder van performance based online marketing, heeft Nesrin Gökmen aangesteld als Search Engine Marketeer. Met deze aanstelling geeft zanox de aanzet tot de nieuwe afdeling performance based search marketing.
Gökmen heeft ruime ervaring in de online marketing branche en is daarmee een grote aanwinst voor het affiliate marketing netwerk. Tijdens haar studie Communicatie/ Designmanagement was zij als sales medewerker werkzaam bij marketingbureau Direct Force. Online-ervaring deed ze op bij zoekmachine-specialist Wazooky waar zij drie jaar werkzaam was.
Adverteerders en publishers kunnen bij zanox zoekmachinecampagnes opzetten waar niet alleen voor de clicks wordt vergoed. Daarnaast is Gökmen verantwoordelijk voor een effectieve inzet van searchtools met nieuwe mogelijkheden voor het doormeten van campagneresultaten. Op deze manier moet Gökmen bijdragen aan de groei van het affiliate netwerk van zanox.
"We verheugen ons op de samenwerking met Nesrin", zegt Roger Kenbeek, Country Manager bij zanox Benelux. "Met haar kennis en ervaring op het gebied van search engine marketing zal zij een positieve impuls geven aan onze performance based campagnes. Voor zanox betekent dit de uitbreiding van onze affiliate marketing activiteiten." Gökmen: "Het is voor mij een grote uitdaging om aan de slag te gaan bij een toonaangevend en internationaal bedrijf als zanox. Met wereldwijde naam op het gebied van performance based marketing is zanox de ideale omgeving om mijn kennis in te zetten."
(251 woorden)