Ingezonden persbericht


Datum: Amsterdam, 9 december 2008

Dutch Creative Class geeft visie op 2009

-10 december live uitzending op Blue Shots TV-

Amsterdam, 9 december 2008 - Op woensdag 10 december vindt een speciale live uitzending plaats van het programma Idealize op Blueshots.tv. In deze live talkshow, gepresenteerd door Ronnie Overgoor, geven vijf top business creatieven, waaronder lector Carl Rohde (Science of the Time), Sander Lusink (Oger) en Edwin Tromp (TBWA\NEBOKO FLOW) hun creatieve visie op 2009.

De live talkshow is een gezamenlijk initiatief van Blue Shots TV en Idealize.nl. Blue Shots TV, een initiatief van Ronnie Overgoor en Quadia Web TV is het eerste online TV station voor en door creative professionals. Idealize is het onlangs gelanceerde online platform over vernieuwing gericht op de business creatieven van Nederland. De uitzending is van 20.30 tot 21.30 live te volgen via Blueshots.tv en Idealize.nl.

In de speciale uitzending van Idealize deelt Carl Rohde zijn kennis over consumenten en hun gedrag, Sander Lusink praat over creativiteit in de retail en de beste tips to 'dress for success'. Daarnaast komt ook Jim Stolze aan het woord over het effect op geluk na een maand lang geen internet, Edwin Tromp over het nieuwe initiatief van TBWA\NEBOKO FLOW en Frank de Ruwe van Natwerk over hoe 'opvallen' tot core business kan worden verheven.

VOOR DE REDACTIE

Aanwezig zijn bij de live uitzending? Mail info@idealize.nl.

Over Blue Shots TV
Blue Shots TV startte op 1 oktober 2008 en is het eerste online tv station voor en door de online professional. Het is een initiatief van Ronnie Overgoor en QUADIA Web TV.

Over Idealize
Idealize.nl is een platform over alles wat er gebeurt aan vernieuwing in NL, over de mensen achter deze vernieuwende ideeën en over 'realising your own ideas'. Idealize.nl inspireert, verbindt, stimuleert en portretteert business creatieven dagelijks met nieuwe ideeën, video-interviews met vernieuwers, Thinkstyles, praktische tools en de Ideeënbuzz. Idealize is een initiatief van ilse media b.v. Meer informatie op www.idealize.nl.

Over ilse media groep
Ilse media is actief sinds 1995 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste digitale uitgever van Nederland. Met een rijk portfolio van 160 websites, waaronder Kieskeurig.nl, Startpagina.nl, NU.nl, SchoolBANK.nl en web-log.nl bereikt ilse media ca. 80 procent van alle internetters van 13 jaar en ouder in Nederland. Ilse media exploiteert tevens de vrouwen- en woonsites van Sanoma Uitgevers, de Jonge Gezinnen sites en TVGids.nl. Sinds 2006 is ilse media ook actief op mobiel internet. Het mobiele netwerk van ilse media bestaat inmiddels uit 15 websites, waaronder Startpagina.mobi, mobiel.NU.nl, web-log.mobi en mobiel.Kieskeurig.nl. Het hele ilse media netwerk heeft per maand meer dan een miljard pageviews.

Ilse media is onderdeel van Sanoma Uitgevers. Met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites is Sanoma Uitgevers de grootste multimediale uitgever in Nederland.

Meer informatie over de ilse media groep: www.ilsemedia.nl

Ingezonden persbericht