- PERSBERICHT -
Tijdschrift Triv' stopt
Hoofddorp, 4 december 2008 - Sanoma Men's Magazines maakt bekend de uitgave van de tijdschrift titel Triv' na 2,5 jaar te beëindigen. Op 10 januari verschijnt het laatste nummer.
De beslissing om met Triv' nu te stoppen is een gevolg van een tegenvallende groei in losse verkopen en advertentiemarkt. De huidige ontwikkeling in de resultaten geeft daardoor te weinig zicht op een gezond bedrijfsresultaat in de nabije toekomst.
De medewerkers van de TriV'redactie zullen worden opgenomen in de SBK regeling van SMM waarin de mogelijkheid wordt geboden een nieuwe functie te vinden. Het MT van SMM heeft toegezegd een actieve rol te gaan vervullen om een ieder voor de organisatie te behouden
Namens het MT van SMM wil ik de alle medewerkers betrokken bij TriV' bedanken voor hun inzet in de afgelopen 2,5 jaren en benadrukken dat het niet aan kwaliteit van de werkzaamheden gelegen dat we er nu mee stoppen.
Sanoma Men's Magazines
Sanoma Men´s Magazines (SMM) is uitgever van AutoWeek, Belegger.Magazine, Computer Idee (50%), De Nationale Botenbank, Duck Out, Fiets, FietsActief, FORMULE 1 RaceReport, Gamer.Magazine, Golfers Magazine, GOLFjournaal, GolfNieuws, Grasduinen, GTO, hockey.nl, James, KIJK, MOTO73, MOTOR, Motorjacht, Revu, Panorama, Playboy, Procycling, Sportweek, Start met Wielrennen, Triv, Truckstar, TV Film, Zeilen, Zo Zit Dat en talloze succesvolle websites, waaronder autotrader.nl, insidegamer.nl, AutoWeek.nl, Belegger.nl, Playboy.nl en Gamer.nl. Sanoma Men's Magazines is een 100% dochter van Sanoma Uitgevers. Voor meer informatie over Sanoma Men's Magazines:
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ¤ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (