Mozart zorgt voor opwinding in de Nederlandse slaapkamer
05/12/2008 09:59
SSL Healthcare Nederland NV
In de maand december bepaalt Wolfgang Amadeus Mozart het ritme in de Nederlandse slaapkamer. Een speciale bewerking van 'Die Zauberflöte' begeleidt de nieuwe commercial van Durex Play. Buiten liefhebbers van klassieke muziek zullen er weinig mensen in Nederland zijn, die gelijk een beeld hebben bij dit klassieke meesterwerk. Na het zien van de commercial kan iedereen zich er iets bij voorstellen. Maar of dat het beeld is wat Mozart voor ogen had?
Eigentijdse miniopera
In de eigentijdse miniopera van Durex Play bepaalt de muziek het ritme van vrijende stellen. Op de overbekende uithalen van de aria uit 'Die Zauberflöte" beleven mannen en vrouwen het hoogtepunt. De beelden uit de televisiecommercial zijn zo gesneden, dat beeld en muziek één zijn en onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. De televisiecommercial is te zien in drie verschillende versies van ieder 20 seconden. Met elke keer een ander product in de hoofdrol.
Plezierverhogende producten
Het merk Durex is onlosmakelijk verbonden met condooms, maar biedt ook een groot aantal plezierverhogende producten om samen van te genieten zoals glijmiddelen, massagegel, stimulerende gel voor vrouwen en minivibrators. De televisiecommercial is ontwikkeld om de Durex Play range onder de aandacht te brengen.
Opwindende ringtone
Naast de televisiecommercial bepaalt Mozarts 'Zauberflöte' ook de toon van de bijbehorende ringtone. Met de beelden uit de commercial in het achterhoofd kan dit wel eens de meest opwindende ringtone van Nederland worden. De ringtone is gratis te downloaden via www.durexplay.nl of via een sms naar 3669 met de boodschap 'DUREX PLAY'. Op de site www.durexplay.nl is ook de commercial te downloaden.
http://www.durexplay.nl