Bekende Nederlanders veilen voor de Voedselbank
03/12/2008 14:04
Telegraaf Media Nederland
Naar aanleiding van het programma De Frogers: Effe Geen Cent Te Makken worden tot en met 10 december unieke items geveild via Speurders.nl
Rene en Natasja Froger zijn veranderd door hun armoedige vijf weken. Wat je vroeger vanzelfsprekend vond", zegt de zanger, die een aantal weken op bijstandsniveau leefde in kijkcijferhit Effe Geen Cent Te Makken, " dat wordt nu bijzonder".
Om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Voedselbank zijn er unieke items waarop geboden kan worden via Speurders.nl. Natuurlijk gaat de volledige opbrengst van deze veiling naar de Voedselbank! "Als Speurders.nl leveren wij graag op onze manier een bijdrage aan een beter leven voor andere mensen", aldus Niels de Kind, directeur a.i. Speurders.nl.
Char veilt de komende dagen een reading, Herman den Blijker lekker eten, Paul de Leeuw, Jeroen van der Boom en Rene Froger duetten, trainer Bert van Marwijk een echte voetbaltraining.
Andere speciale items waarop geboden kan worden zijn bijvoorbeeld speciale VIP kaarten voor een interland van het Nederlands Elftal, een volledige pagina in De Telegraaf of een gastrol in de RTL4 hitserie Gooische Vrouwen.
Tot 10 december 18:00 is er de mogelijkheid om een bod uit te brengen op deze unieke items op Speurders.nl
http://speurders.nl
Over Speurders.nl
Speurders.nl is onderdeel van Telegraaf Media Nederland. Telegraaf Media Nederland heeft meer dan 100 sites actief in Nederland. Speurders maakt al sinds 1922 adverteren voor iedereen mogelijk, als rubrieksadvertenties in de De Telegraaf. De online variant Speurders.nl is in augustus 2004 gestart en richt zich op het gratis online bij elkaar brengen van vraag- en aanbod van zowel particulieren als bedrijven. Hierbij gaat het niet alleen om tweedehands artikelen, maar ook om diensten en nieuwe producten. In december 2005 riep online onderzoeksbureau Multiscope Speurders.nl uit tot de beste Nederlandse site-introductie ooit. In 2006 won Speurders.nl de belangrijkste marketingprijs van Nederland; de Gouden Effie. Gemiddeld worden er zo'n 1 miljoen gratis advertenties per maand ingebracht. Dit komt neer op ca. 35.000 advertenties per dag. Speurders.nl streeft ernaar toonaangevend te zijn in de branche op het gebied van veiligheid en gebruikersgemak.
Over Telegraaf Media Nederland
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat een belangrijk gedeelte van de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, Basismedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, WebRegio Media, Pilarczyk Mediagroep, Telegraaf Productiehuis en Librium TV. In totaal exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd printtitels, even zoveel websites, diverse 'out of home TV'netwerken en een aantal videoproductiehuizen. Dat maakt Telegraaf Media Nederland het eerste complete mediahuis van Nederland, met verschillende mediamerken en - platformen, die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.
http://speurders.nl