Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

CBS Solutions introduceert Sage CRM 6.2

Nieuwe versie van CRM-pakket biedt volop nieuwe mogelijkheden

Barendrecht, 2 december 2008 - CBS Solutions, leverancier van Customer Relationship Management (CRM)- en Business Intelligence (BI)-software en Global Channel Partner van Sage, brengt Sage CRM 6.2 op de markt. Deze nieuwe versie van dit geavanceerde CRM-pakket is zowel online als offline toegankelijk en beschikt over handige nieuwe functies en verbeteringen van bestaande functies.

Sage CRM is een flexibele, snel inzetbare, webgebaseerde CRM-applicatie die middelgrote organisaties in staat stelt om te profiteren van de vele voordelen die Customer Relationship Management biedt. Met Sage CRM kan een organisatie alle contacten van klanten, partners en prospects met de Sales-, Marketing en Customer Service-afdeling analyseren, beheren en synchroniseren en zo zijn slagkracht aanzienlijk vergroten. En dat met relatief weinig inspanning. Dankzij de duidelijke grafische dashboards is het pakket namelijk bijzonder gebruiksvriendelijk.

"Sage CRM 6.2 weet op een subtiele manier de bestaande applicatie te verrijken, zonder dat gebruikers een intensieve training nodig hebben om met de nieuwe functionaliteit om te leren gaan," zegt Erik Paalvast, Sales Manager bij CBS Solutions. "Wij zijn er dan ook van overtuigd dat deze nieuwe versie van dit aantrekkelijke CRM-pakket veel aftrek zal vinden onder onze klanten."

Uitbreidingen en verbeteringen:

* Nieuwe branding-toolkit: gebruikers kunnen nu de look-and-feel van hun configuratie aanpassen aan hun eisen en wensen en/of in lijn brengen met de huisstijl van hun organisatie.
* Nieuwe relatiemanager: gebruikers kunnen nu via een verbeterde grafische interface many-to-many relaties leggen tussen primaire contacten en hun moeder-, dochter- en zusterorganisaties.
* Vernieuwde e-maileditor: gebruikers kunnen nu eenvoudiger professionele e-mailcampagnes opzetten, met ondersteuning van een meertalige spellingchecker.
* Vernieuwde Microsoft Outlook®-integratie: gebruikers kunnen nu gemakkelijker herhalingsafspraken aanpassen, conflicten oplossen en inspelen op toekomstige ontwikkelingen.
* Vernieuwde mobiele omgeving: gebruikers kunnen nu simpeler datum en tijd selecteren en verplichte velden invoeren.

Over CBS Solutions

CBS Solutions is een gespecialiseerde leverancier van oplossingen voor customer relationship management (CRM) en Business Intelligence (BI). CBS Solutions maakt bij de ontwikkeling gebruik van toonaangevende software, zoals SalesLogix, Sage CRM en QlikView. De oplossingen van het bedrijf zijn steeds volledig afgestemd op de behoeften, de klanten en de activiteiten van de klant en groeien mee met veranderingen in eisen en wensen. CBS Solutions werd opgericht in 1992 en is actief in de Benelux. Tot de klanten behoren Movares, De Heus Voeders, Metaalunie, Spring Global Mail (TNT), Rembrandt Fusies & Overnames (Rabobank Groep), Tosoh Bioscience, Spark Holland, Meetingpoint en PANalytical. Kijk voor meer informatie op www.cbssolutions.com.

Contactgegevens:

CBS Solutions
Lars van den Ham
Tel.: 0180 - 645 233
Lars.vandenham@cbssolutions.com

The Communication Force
Nanda Bechtholt
Tel. 023 - 56 56 850
nandab@communicationforce.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met bovenstaande contactpersonen.