NUL12: eerste business-to-business digitaal magazine
28/11/2008 17:30
Stichting Waarborgfonds Kinderopvang
Op zijn jaarcongres op 28 november lanceert het Waarborgfonds Kinderopvang NUL12. Het is het eerste digitale magazine in een business-to-business omgeving. NUL12 gaat over ondernemen, investeren en huisvesting ten behoeve van kinderopvang, in en buiten Nederland. Het Waarborgfonds maakt NUL12 vanuit zijn missie om organisaties die investeren in de opvang en ontwikkeling van kinderen te ondersteunen. Het digizine is gratis, verschijnt vier keer per jaar en is te vinden op www.nul12.nl.
"NUL12 geeft directies en besturen van kinderopvangorganisaties, basisscholen en peuterspeelzaalorganisaties makkelijk toegang tot kennis en informatie waar ze in de praktijk veel aan kunnen hebben", aldus John Ringens, directeur van het Waarborgfonds. Steeds meer maatschappelijke en commerciële organisaties raken betrokken bij de kinderopvang. Ook deze partijen zoals gemeenten, banken, woningcorporaties en adviseurs komen met NUL12 aan hun trekken. John Ringens: "NUL12 is een middel om lezers kennis te laten maken met andere 'takken van sport'. Want dat de kinderopvang, het onderwijs en het peuterspeelzaalwerk steeds meer met elkaar verweven zullen zijn, staat voor ons als een paal boven water."
Het Waarborgfonds geeft NUL12 uit in samenwerking met Axioma, een handelsnaam van Springer Uitgeverij B.V.
http://www.nul12.nl/