Stadsdeel De Baarsjes Amsterdam


Portefeuillehouder vraagt om klachten

28 november 2008
Om de dienstverlening te verbeteren wil De Baarsjes graag weten hoe tevreden haar klanten zijn, en of alles naar behoren is georganiseerd en wordt uitgevoerd.

Klachten en wensen van klanten zijn een goede graadmeter, daarom is het belangrijk dat klanten goed weten waar ze hiermee terecht kunnen. Er is nu een folder die kort en bondig beschrijft wat je kunt doen met een melding of klacht.

Maandag 1 december deelt portefeuillehouder Dienstverlening Godfried Lambriex de folder uit aan bezoekers. Lambriex: `Het lijkt misschien raar dat wij zo actief naar klachten hengelen. Maar wij willen onze dienstverlening écht verbeteren, en daar hebben we de feedback van onze klanten voor nodig. Het is natuurlijk niet goed voor de statistieken als het aantal klachten ineens omhoog gaat, maar we krijgen zo wel een realistisch beeld van het niveau van onze dienstverlening.'