Stadsdeel De Baarsjes Amsterdam
Portefeuillehouder vraagt om klachten
28 november 2008
Om de dienstverlening te verbeteren wil De Baarsjes graag weten hoe
tevreden haar klanten zijn, en of alles naar behoren is georganiseerd
en wordt uitgevoerd.
Klachten en wensen van klanten zijn een goede graadmeter, daarom is
het belangrijk dat klanten goed weten waar ze hiermee terecht kunnen.
Er is nu een folder die kort en bondig beschrijft wat je kunt doen met
een melding of klacht.
Maandag 1 december deelt portefeuillehouder Dienstverlening Godfried
Lambriex de folder uit aan bezoekers. Lambriex: `Het lijkt misschien
raar dat wij zo actief naar klachten hengelen. Maar wij willen onze
dienstverlening écht verbeteren, en daar hebben we de feedback van
onze klanten voor nodig. Het is natuurlijk niet goed voor de
statistieken als het aantal klachten ineens omhoog gaat, maar we
krijgen zo wel een realistisch beeld van het niveau van onze
dienstverlening.'