Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

DOEKS UIT HASSELT OP FLEET MANAGEMENT EXPO 2008
DONDERDAG 27 NOVEMBER 2008 - EXPO CENTER HOUTEN

Veel wagenparkbeheerders zijn op zoek naar efficiënte oplossingen voor hun wagenpark, om zo kosten te besparen. Tijdens het vakevenement Fleet Management Expo 2008 geven de 'Doeks uut Hasselt' acte de présence. Op donderdag 27 november introduceren zij daar op bijzondere wijze de nieuwe auto én kledinglijn van 'Het Nieuwe Rijden' op de stand van Shell.

Het Nieuwe Rijden: winst voor wagenparkbeheerders

Bijna 20% van de autokosten zijn brandstofkosten. Daarom is Het Nieuwe Rijden voor wagenparkbeheerders zeer interessant. Het toepassen van de ideeën uit Het Nieuwe Rijden kan een flinke besparing opleveren op de kosten voor een wagenpark. Deze besparingen zijn te realiseren als berijders inzien dat zij hun rijstijl kunnen aanpassen aan de moderne autotechniek. En, door bij de aanschaf van leasewagens het brandstofverbruik mee te laten wegen. Daarnaast kan een regelmatige controle van de bandenspanning en het gebruik van brandstofbesparende accessoires bijdragen tot een totale brandstofreductie van 10% of meer. Gezichten van de campagne Het Nieuwe Rijden zijn de 'Doeks uut Hasselt', en zij zullen tijdens de vakbeurs op gepaste wijze aanwezig zijn. Op de stand van premium beurspartner Shell is er ruimte voor ontmoetingen (meet & greet tussen 14.00 en 16.00 uur), en worden tevens de nieuwe auto en kledinglijn onthuld. Op de stand van Prodrive zijn de nieuwe commercials te zien.

Uit internationaal onderzoek (2007) van Shell blijkt dat in Nederland weinig automobilisten weten wat ze kunnen doen om brandstof te besparen. Met dit inzicht startte Shell een wereldwijd initiatief om automobilisten te helpen 10% of meer brandstof te besparen. Shell helpt hierbij door de continue zoektocht naar verdere verbeteringen van brandstoffen. Sinds een jaar bijvoorbeeld bevat de door Shell verkochte Euro 95 en Diesel een speciale toevoeging waardoor de brandstof zuiniger is.

Interactief besparen
Tijdens de Fleet Management presenteren diverse deelnemende bedrijven hun oplossingen op het gebied van effectief wagenparkbeheer. Wagenparkbeheerders interactief met besparen bezig zijn tijdens de netwerklunch, het seminarprogramma met als thema 'Einde autoleasing nabij', de brancheborrel, de veiling voor het goede doel, de uitreiking van de Fleet Innovatie Prijs 2008 en een geheel verzorgd dinerbuffet. Dit alles is gratis toegankelijk voor de bezoekers, die zich alleen vooraf via de speciale website www.fleet-management-expo.nl hoeven te registreren.

Voor meer informatie over dit vakevenement kunt u kijken op de website www.fleet-management-expo.nl.

Over 402events.com
402EVENTS.COM organiseert diverse automotive evenementen in binnen- en buitenland en is een dochteronderneming van Telegraaf Media Groep (TMG). De gespecialiseerde evenementen zijn gericht op specifieke onderwerpen binnen de automotive branche, waaronder classic cars, oldtimers, fleet- en taximanagement, exclusieve auto's, tuning, motoren en trucks. Met een aanbod in zowel indoor als outdoor events biedt 402EVENTS.COM een gevarieerd business- en consumentenprogramma.

Moerdijk, 15 oktober 2008


- einde persbericht -

Noot voor de redactie/