Gemeente Harlingen
uurtje
Fryslân, je bent er in een uurtje
In aanloop naar de officiële opening op 8
december van de verdubbelde N31 tussen Zurich en Harlingen starten de
provincie Fryslân, de gemeente Leeuwarden en de Westergozone(
waaronder de gemeente Harlingen) de promotiecampagne `Fryslân, je bent
er in een uurtje'. De campagne wordt ondersteund door Fryslân
Marketing en Expeditie Leeuwarden.
Initiatiefnemer en burgemeester van Leeuwarden, Ferd Crone, heeft op
27 november het startsein van de campagne gegeven. Cambuur Leeuwarden
trainer Stanley Menzo en weerman Piet Paulusma gaan op de foto met het
`uurtje-pompeblêd'. Menzo en Paulusma onderschrijven dat de afstand
tussen de Randstad en Fryslân korter is dan menigeen denkt. Zij
ondersteunen de campagne dan ook van harte.
Inwoners van Amsterdam en Noord-Holland hebben inmiddels kennis kunnen
maken met het `uurtje-pompeblêd' dat symbool staat voor een
aantrekkelijke omgeving om te wonen, leven en te recreëren. Een
omgeving die met de verdubbeling van de N31 op een uurtje rijden komt
te liggen. De campagne `Fryslân, je bent er in een uurtje' is op 20
november begonnen met een teasercampagne op de zender AT5, in het
Parool en op billboards bij de Amsterdamse stations en tramhaltes.
Begin december start via deze media het vervolg van de campagne. In de
uitingen wordt verwezen naar de website www.uurtje-rijden.nl. Via deze
website wordt de bezoeker doorgeleid naar aantrekkelijke arrangementen
en activiteiten in Fryslân.
---