Sanoma Uitgevers
consumentenmarketing
Rémy Kluizenaar hoofd consumentenmarketing Sanoma Uitgevers
---
27.11.08
In deze functie wordt hij verantwoordelijk voor de B2C marketing van
alle printactiviteiten van het mediaconcern. Hij volgt hiermee Stefan
Hutten op die directeur van dochteronderneming Jonge Gezinnen wordt.
Rémy Kluizenaar (37) werkt sinds 2005 voor Libelle en was daarvoor
o.a. marketingmanager bij uitgeverij Malmberg en productmanager bij
Intermediair. In deze functie rapporteert Kluizenaar aan COO Print
Henk Scheenstra.
COO Henk Scheenstra: Zowel op gebied van losse verkoop als
abonnementen werving én -behoud is de tijdschriftenmarkt erg in
beweging. Ik ben zeer verheugd met de komst van Rémy. Hij heeft
prachtige successen geboekt bij Libelle en kan zijn marketing kennis
nu voor de hele Sanoma portfolio inzetten. Ik wens hem daar alle
succes bij.
Rémy Kluizenaar Libelle is het mooiste mediamerk van Nederland. Bij
dit team, merk en deze betrokken klanten wil je wel altijd blijven
werken. Maar de uitdaging van hoofd Consumer & Trade Marketing laat je
natuurlijk niet aan je voorbij gaan. Ik kijk er naar uit gezamenlijk
de marketingslagkracht van Sanoma Uitgevers verder te vergroten.