Symposium 'Meten wat we niet weten'
17/11/2008 11:35
Panteia B.V.
UITNODIGING VOOR DE PERS
SYMPOSIUM 'METEN WAT WE NIET WETEN'
Nieuwe inzichten en methoden in consumentenonderzoek.
27 november 2008 van 15.00-20.00 uur
In het STC gebouw, Lloydkwartier, Rotterdam
Het succes van innovaties is afhankelijk van de behoeften van consumenten. Maar die kiezen vaak intuïtief en onbewust.
Hoe kom je er toch achter wat ze willen? Met behulp van moderne neuro-psychologische inzichten zijn nieuwe onderzoeksmethoden ontwikkeld. IPM is in Nederland voorloper in het toepassen van deze methoden. Voor haar relaties, klanten en andere geïnteresseerden organiseert zij dit symposium over nieuwe inzichten en methoden in consumentenonderzoek.
SPREKERS:
Ivo Opstelten, Burgemeester van Rotterdam
Opening van het Symposium
Howard Moskowitz, CEO van Moskowitz Jacobs Inc. (USA)
Internationaal expert op het gebied van consumentengedrag en innovatie. Auteur van o.a. bestseller 'Selling Blue Elephants'.
Ap Dijksterhuis, hoogleraar aan Radboud Universiteit Nijmegen
Sociaal-psycholoog gespecialiseerd in het onderbewustzijn en intuïtief denken. Auteur van vele wetenschappelijke publicaties en het populaire boek 'Het slimme onbewuste'.
Bas Haring, hoogleraar aan de Universiteit Leiden Bekend Nederlands filosoof, presentator en schrijver van populair-wetenschappelijk werk, waaronder de bestseller 'Kaas & de evolutietheorie'.
Richard Hugen, algemeen directeur IPM
Expert op het terrein van marktonderzoek, met scherpe visie op het ontwikkelen van marketingbeleid van nationale en multinationale ondernemingen
http://www.ipmbv.nl